Asane za koncentraciju

U koncentraciji je tajna snage koja nam je potrebna za temeljno, suštinsko učenje.

Drvce - Vrksasana

U stojećem položaju smo. Stopalo je do stopala. Umirimo disanje. Zatvorimo oči. Pažnja je na kontaktu levog stopala i poda - zamislimo kako snažno korenje izrasta iz našeg levog stopala i vezuje nas za pod ispod nas - osetimo stabilnost u našoj levoj nozi. Lagano otvaramo oči - pronađemo tačku na podu ispred nas, vežemo svoj pogled i pažnju za tu tačku. Ne odvajamo pogled sa nje. Sasvim lagano podižemo desno stopalo od poda, smeštamo ga na list ili butinu leve noge. Sa udahom, širimo ruke na stranu, prihvatamo ih iznad glave, sa izdahom dlan o dlan ispred grudnog koša. Dišemo. Zatim ponovo udah - podižemo spojene dlanove iznad glave i izdah širimo ruke na stranu, lopatice se spajaju. Isto ponoviti sa drugom nogom. Tokom čitave vežbe pogled je na tački ispred nas.

Orao - Garudasana

Stopalo je do stopala. Desnom nogom obavijemo levu nogu - blago je savijena u kolenu. Istovremeno obe ruke su savijene u laktovima, i ispred nas, desnom rukom idemo ispod leve i spajamo dlanove. Pogled je unapred. Dišemo. Isto ponoviti drugom stranom.

 

Maja Pakić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.