Asane za jačanje kičmenog stuba

Čak i desetak minuta vežbanja dnevno može da vas oslobodi tegoba s bolnim leđima.

Mačka - Bidalasana

Smestimo se na kolena. Dlanovi su na podu u nivou sa ramenima. Kolena blago razmaknuta. Sa udahom glava i pogled na gore, pravi se sedlo u leđima. Sa izdahom pogled ka pupku, pravi se  "grba" na leđima. Ponoviti nekoliko puta. Vraćati se sedalnim polovinama na pete, i sasvim lagano podizati glavu od grudne kosti.

Torzija - Ardha Matsyendrasana

Sedimo na podu noge ispružene u kolenima. Savijamo desnu nogu u kolenu, smeštamo desno stopalo sa spoljašnje strane levog kolena. Savijamo i levu nogu u kolenu, tako da je leva peta do desne sedalne polovine. Levom rukom obgrlimo desno koleno i butinu. Proverimo da je kičmeni stub prav iz osnove. Udah - desna ruka ispred nas, sa izdahom desnom rukom unazad, pratimo je pogledom i smeštamo desni dlan do sedalnih polovina. Pogled preko desnog ramena. Oči zatvorene, umiriti disanje, pažnju usmeriti na mesto između lopatica. Disati. Sa udahom podižemo desnu ruku, sa izdahom pratitimo je pogledom do ispred nas. Isto ponoviti i drugom stranom.

Maja Pakić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.