Ako vam ne prija položaj lotosa: 3 položaja u kojima možete udobno da meditirate

Iako su položaji lotosa i polulotosa najuobičajeniji za meditaciju, ako imate problema s kolenima ili vam je zbog nekog drugog razloga neudobno da sedite prekrštenih nogu, probajte sledeće alternative, jer najvažnije je da se za vreme meditacije osećate prijatno.

Burmanski položaj

Sedite savijenih nogu, ali tako da vam oba kolena i oba stopala budu oslonjena na podlogu, uspravnih leđa i dlanova položenih na bedra.

Joga poza za opuštanje: odmorite na brz i jednostavan način uz balasanuJoga poza za opuštanje: odmorite na brz i jednostavan način uz balasanuKada su vam neophodni odmor i pauza, balasana je najbolje rešenje.

Seiza položaj

Kleknite i postavite jastuk ili joga valjak između szadnje strane potkolenica i zadnje strane bedara. Ovaj tradicionalni meditacijski stav zapravo je podignuta Virasana (položaj heroja) ili Vajrasana (položaj groma).

Glavna uloga disanja u praksi joge: pranayama kao pokretačko disanjeGlavna uloga disanja u praksi joge: pranayama kao pokretačko disanjeDisanje u praksi joge, zove se pranayama. Po definiciji, to nije obično disanje, već moćno - pokretačko disanje.

Na stolici

Meditirati možete i sedeći na stolici, ali pritom leđa odmaknite od naslona, a stopala čvrsto oslonite na pod, u liniji sa kukovima i kolenima. Da biste sedeli odmaknutih leđa od naslona, postavite jastuk ili joga valjak između naslona i donjeg dela kičme.

Izvor: Sensa

Magda Dežđek

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.