6 najboljih asana za muškarce

Mnogi muškarci izbegavaju jogu jer nemaju poverenja u svoje telo pri izvođenju težih asana. Međutim, upravo one bazične i jednostavnije pružaju osnovu za fleksibilnost i snagu.

Ovih 6 asana možete raditi kod kuće, zadržavajući se u svakoj 30 sekundi do minut, dok lagano dišete.

6_najboljih_asana_za_muskarcePlanina (Tadasana)

Ovo je osnovna poza za sve asane. Jednostavna ali efektna, priprema um i telo za sledeću pozu. Popravlja držanje tela i vraća fleksibilnost nogama, jača butine, kolena i skočne zglobove, tonira trbušne mišiće i zadnjicu te pomaže u terapiji išijasa i ravnih stopala.

 

 

 

 

 

 

 

 

6_najboljih_asana_za_muskarce_1

Drvo (Vrksasana)

poboljšava fokus, jača mišiće i zglobove, isteže unutrašnje butine i prepone, olakšava simptome išijasa i pomaže kod ravnih tabana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6_najboljih_asana_za_muskarce_2

Stojeći preklop napred (Uttanasana)

Umiruje um, stimuliše varenje, pomaže u eliminaciji stresa, kod anskioznosti, umora, nesanice i glavobolje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.