5 joga vežbi za ublažavanje bolova u donjem delu leđa (VIDEO)

Predlažemo vam 5 joga asana koje ublažavaju bolove u donjem delu leđa!

Donji ili lumbalni deo leđa je područje koje je često najosetljivije, a naročito za one koji dugo sede ili dugo stoje u mestu. Bolovi u donjem delu leđa mogu biti jaki, ugroziti kvalitet života, uzrokovati nedostatak sna, smanjiti funkcionalnost i negativno uticati na raspoloženje.

Joga je tehnika koja značajno može olakšati bol u leđima, ali i biti vid prevencije u cilju sprečavanja lošeg položaja kičme i pojave bolova.

Kako da pravilno vežbate joga bande: mula, uddiyana i jalandhara bandha za usmeravanje energije i zdravlje telaKako da pravilno vežbate joga bande: mula, uddiyana i jalandhara bandha za usmeravanje energije i zdravlje telaBande su svesni pokreti određenih mišića u organizmu kojima "zaključavamo" energiju u nekim delovima tela kako bismo je pravilno…

Ako želite da održavate zdravlje svoje kičme ili se rešite bolova, onda je joga zaista pravi izbor za vas. Kao fizička disciplina, joga nije naporna i iscrpljujuća, već prijatna i nežna prema vašem telu. takođe, pomaže da se oslobodite stresa koji se takođe može manifestovati kroz bolove u leđima. U kombinaciji sa vežbama disanja, joga je idealan način da sačuvate zdravlje i uspostavite unutrašnji mir.

Predlažemo vam 5 joga asana koje ublažavaju bolove u donjem delu leđa:

1. Supta Matsyendrasana (Uvrtanje na leđima)

2. Ardha Bhudzangasana (Sfinga)

3. Sucirandhrasana (Poza ušice igle)

4. Majaryasana/Gomukhasana (Mačka/Krava poza)

5. Ado Muka Svanasana (Pas koji gleda na dole)

Napomena: Pre praktikovanja ovih joga poza konsultujte se sa stručnjakom i radite ih samo onoliko koliko vam to prija!

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.