5 joga položaja za bolji san: lepota opuštenosti i balansiranosti

Zahvaljujući ovim joga položajima smireno i relaksirano ćete utonuti u san.

Upoznajte svoje telo i naučite da dišete pravilno. Kada jednom osetite lepotu opuštenosti i kontrole nad sopstvenim telom i mislima, rado ćete raditi ove joga položaje. Pratite svoj ritam i lagano povećavajte izdržljivost i snagu tela. Smireni i relaksirani utonite u san, lagano dišući.

5 joga položaja za detoks tela: oslobodite se nataloženih toksina

1. Isprepletite prste i dobro se istegnite. Dlanovi su okrenuti prema gore, kao da vas neko vuče prema plafonu, a onda malo na levu, pa na desnu stranu. Lagano dišite na nos. Sredina je uvek udisaj, a pomeranje na stranu lagani izdah. Osetite svoje telo.

5_joga_polozaja_za_bolji_san_lepota_opustenosti_i_balansiranosti_1

2. Lezite na leđa. Savijte levu nogu, pa probajte da je uhvatite desnom rukom. Polako je povucite da osetite jače istezanje. Gledajte na desnu stranu i dišite. Opuštajte ramena. Savijte desnu nogu - stopalo je prislonjeno na ili malo iznad kolena. Oslonite levu ruku na desno koleno. Zadržite položaj koliko vam prija. Ponovite s drugom nogom.

5_joga_polozaja_za_bolji_san_lepota_opustenosti_i_balansiranosti_2

3. Opustite se malo na leđima. Podignite noge uvis. Levu savijte u polulotos, a desnu uhvatite i polako privlačite prema sebi ako možete. Dišite lagano. Bilo bi idealno kada biste mogli da dodirnete koleno. Pratite svoje telo i pažljivo radite vežbu. Istezanja su izuzetno jaka, ali i korisna!

5_joga_polozaja_za_bolji_san_lepota_opustenosti_i_balansiranosti_3

4. U jednom trenutku savijte i desnu nogu, pa lezite na leđa ili jastuk kako biste odmorili vrat. Pažljivo uhvatite desno koleno i privlačite prema stomaku. Malo odmorite, pa ponovite sve sa drugom nogom. Vežba jako isteže zadnju ložu, gluteus i, preko kuka, donji deo leđa. Otvara kukove. Vodite računa o kolenima ili skočnim zglobovima - ako tu postoji napor, pozicija mora da se modifikuje ili izbegava!

5_joga_polozaja_za_bolji_san_lepota_opustenosti_i_balansiranosti_4

5. Okrenite se na stomak, savijte kolena i raširite ih. Stavite jastuk tačno ispod glave i grudnog koša. Ruke su ispružene sa strane. Odmarajte, pratite svoje disanje. Cela leđa se jako lepo istežu. Vežba je idealna za kukove, karlicu, rasterećenje celog tela. Vodite računa o zglobovima - ako vam je pozicija naporna, izađite iz nje što pre!

5_joga_polozaja_za_bolji_san_lepota_opustenosti_i_balansiranosti_5

Izvor: Lovesensa

Maja Popov

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.