4 joga asane koje Dženifer Aniston ne propušta: glumica svakog dana radi ove vežbe

Dženifer Aniston - 4 joga vežbe koje glumica radi svakog dana!

Mandy Ingber je joga instruktorka mnogih poznatih ličnosti, a otkrila je koje su omiljene joga asane popularne glumice Dženifer Aniston, piše Lovesensa.

Dženifer Aniston se sa svakodnevnim stresom i izazovima suočava pomoću joge koju već praktikuje godinama unazad.

Evo koje 4 joga vežbe su prioritet za glumicu:

1. Položaj drveta - joga poza za ublažavanje stresa

Ova asana poboljšava osećaj ravnoteže i donosi mentalni balans. Uspešno smanjuje stres i pomaže da se fokusirate na bitne stzvari u životu. Ova poza je poput meditacije koja će vas na trenutak odvojiti od svakodnevnih problema i pružiti vam trenutak mira i spokoja.

4-joga-asane-koje-dzenifer-aniston-ne-propusta-glumica-svakog-dana-radi-ove-vezbe5

2. Položaj obrnuti trougao (Parivrtta trikonasana) - asana protiv osećaja ljutnje i besa

Kada ste ljuti i besni, potresate i vaše unutrašnje organe, naročito jetru. Ova joga poza šalje telu signal da će sve biti u redu. Asana Obrnuti trougao jača i stimuliše unutrašnje organe, otklanja bol u leđima, produbljuje disanje i pomaže da se oslobodimo toksičnih emocija.

4-joga-asane-koje-dzenifer-aniston-ne-propusta-glumica-svakog-dana-radi-ove-vezbe3

3. Asana Kamila - joga poza koja uklanja tugu

Pomaže da otvorite svoja pluća u grudni koš i dišete duboko. Na ovaj način dopuštate da kiseonik dopre u krvotok i poboljšavate raspoloženje.

4-joga-asane-koje-dzenifer-aniston-ne-propusta-glumica-svakog-dana-radi-ove-vezbe4

4. Joga položaj Sveća (Sarvangasana) - najbolja asana protiv umora

Ova asana podstiče protok krvi do mozga i na taj način vam daje dodatnu energiju.

4-joga-asane-koje-dzenifer-aniston-ne-propusta-glumica-svakog-dana-radi-ove-vezbe1

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.