3 joga vežbe za uspešno mršavljenje: ovo su najbolji joga položaji za skidanje kilograma

3 najbolje joga vežbe za skidanje masnih naslaga - rezultati su brzo vidljivi ako pratite uputstva!

Redovno vežbanje joge može uticati na gubitak težine, ali ne u onom "tradicionalnom" smislu kada gubitak telesne težine povezujemo sa fizičkim aktivnostima. Do gubitka težine dolazi kada je dnevni unos kalorija (konzumacija hrane i pića) manji od kalorijskih rashoda (trošenje kalorija tokom vežbanja). Kako biste i vi izgubili na težini, ne možete se i dalje nezdravo hraniti i baviti se jogom i očekivati neke značajnije pomake.

Brojne vežbe troše puno više kalorija od joga vežbi. Na primer trčanje, brzo hodanje, fudbal… Ali, joga sigurno povećava svest i stavlja naglasak na pažnju pojedinca na svoju ishranu. Vežbanje joge pomaže ljudima da postanu svesni onoga što jedu i da praktikuju puno bolji i zdraviji izbor hrane.

Joga vežba protiv straha i nesigurnosti: radite ovu asanu uz afirmacije i ojačajte samopouzdanjeJoga vežba protiv straha i nesigurnosti: radite ovu asanu uz afirmacije i ojačajte samopouzdanjeU korenu nedostatka samopouzdanja su naši strahovi, a telo nam može biti izvrstan alat da radimo na ovoj temi. U pitanju je joga…

S obzirom na to da su ljudi danas često pod stresom, a svi znamo da kad smo pod stresom samo jedemo, u ovim slučajevima joga opet uzima stvar u svoje ruke. Naime, svakodnevno vežbanje joge opušta i smiruje duh i telo i otpušta stres. Skladno tome, gledajući na to sa ove strane, vežbanje joge zaista podstiče mršavljenje.

Šta sve treba da znate o jogi i mršavljenju?

Joga je odlična za povećavanje fleksibilnosti tela, izgradnju i toniranje mišića, redukovanje stresa… Ali, kakve veze ima sa mršavljenjem? Ako ste novi u svemu ovome, dopustite da vam ukažemo na neke stvari koje biste svakako trebali znati odlučite li se na vežbanje joge sa ciljem gubitka težine.

Povezanost uma i tela

Sama suština joge jeste povezanost uma i tela. To je ono što može pomoći ljudima da izgube težinu. Naravno da postoje i određeni joga položaji koji podstiču mršavljenje (radi masiranja trbušnih organa, ubrzavanja metabolizma i sl.), ali o tome ćemo kasnije. Ako se odlučite na zahtevnije joga položaje, ako želite izgraditi i tonirati vaše mišiće, poboljšati kondiciju i podstaći sagorevanje masnoće, savetujemo vam da se odlučite za vežbanje onih joga položaja koji su usredsređeni na veće mišićne grupe. Dakle, zavisno od toga koje mišiće želite učvrstiti ili izgraditi, izvodite one položaje namenjene upravo za tu grupu mišića. Kako bismo vam olakšali, reći ćemo vam da zaista jako puno asana (položaja) uključuje u rad sve veće mišićne grupe.

Na koji način joga podstiče mršavljenje?

Za gubitak neželjenih kilograma na kraju dana ključan je kalorijski rashod. Laički rečeno, ako potrošite više kalorija nego što ste uneli u organizam, izgubićete na težini. Ako ne potrošite niti ono što se uneli, kilogrami će se nastaviti gomilati.

Sat joge traje između 45 – 60 minuta. Prema postojećim rezultatima istraživanja, prosečni pojedinac izgubi između 3 – 6 kalorija po minuti vežbanja joge, što znači da u tih 45 – 60 minuta možete izgubiti između 135 – 180 kalorija. Za razliku od joge, u sat vremena vežbanja s kettlebellom možete sagoreti oko 400 kalorija (između 13 – 17 kalorija u minutu). To je značajna razlika u gubitku kalorija. Ali, bez obzira na to, joga je naročito korisna, pa je jedan od najboljih načina vežbanja za gubitak kilograma.

Zašto?

Zato što vas joga uči drugačijem načinu razmišljanja, odnosno:

Joga smanjuje stres te vas uči da se bolje nosite sa stresnim situacijama. Menja se samo poimanje „stresa“, stoga je pitanje je hoćete li uopšte ubuduće slične situacije nazivati stresnima ili ne.

Joga povećava svest pojedinca o svom telu; ovo se posebno odnosi na osećanja gladi i sitosti. Pametno konzumiranje hrane (zdrave namirnice) Iako praktikovanje joge ne sagoreva jako puno kalorija, savetujemo vam da ipak ostavite mesta u vašoj rutini vežbanja i za određene joga položaje. Dok su kružni treninzi dobri u sagorevanju masnih naslaga, joga se može koristiti kao trening fleksibilnosti i za toniranje mišića. Prednosti koje proizlaze iz određenih joga položaja povezane su sa smanjenjem stresa, osećajima smirenosti i opuštenosti, boljim prehrambenim navikama i gubitkom težine i sl.

U nastavku teksta upoznaćemo vas s najboljim joga položajima koji podstiču mršavljenje, izgradnju i toniranje mišića i fleksibilnost.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.