3 asane koje otklanjaju bol u leđima

Bolovi u leđima postali su uobičajena pojava za ljude svih generacija i različitih životnih navika. Način i tempo života izlažu nas sve većim naporima, a bol je i poruka koju nam šalje telo. Poziva nas da obratimo više pažnjei na držanje tela, na svoje svakodnevne navike.

Joga nam može biti vrlo koristan alat da ublažimo štetu nastala usled sedelačkog načina života. Preporučujemo vam nekoliko joga položaja - asana, koje će vam pomoći.

Sfinga (gornja slika)

Ovaj položaj osvežava celu kičmu, a posebno je dobar za bolove u lumbalnom delu. Budite ipak oprezni, ako vam je to najosetljiviji deo leđa, a ako osetite bol u ovom položaju, nemojte ga izvoditi.

Ovo treba da uradite svaki dan ako ste dugo za računarom: dve mudre za istezanje dlanova i prstijuOvo treba da uradite svaki dan ako ste dugo za računarom: dve mudre za istezanje dlanova i prstijuModeran čovek sve više vremena provodi za računarom i sa dosta spretnosti koristi ruke kako bi koristio tastature na…

Legnite potrbuške. Raširite noge do bočnih ivica prostirke i ispružite stopala. Postavite laktove ispod ramena, ispružite podlaktice ispred sebe. Obratite pažnju na osećaj u donjim leđima. Ako ne osećate bol, nastavite. Udahnite, uprite podlakticama o pod i otvorite grudni koš. Ramena spustite dole, od ušiju. Izdužite vrat tako da njegova zadnja strana bude ravna. Zadržite položaj od tri do pet udaha pa zatim još nekoliko udaha ostanite da ležite potrbuške. Nakon sfinge odlično je nastaviti sa uvijanjem kičme, položajem deteta ili sa kolenima na grudnom košu.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.