3 načina da prebrodite neuspeh: pozitivnim razmišljanjem do bolje svakodnevice

Uz malo vežbe i truda uspećete u tome da vidite pozitivnu stranu života i brže prebolite neuspehe.

Pozitivno razmišljanje zvuči mnogo jednostavnije u teoriji nego u praksi. Iz nekog razloga, neuspesi nas više pogađaju i duže su prisutni u našim mislima nego uspesi i postignuća. Ponekad, kao da su um i misli zalutali u oblak negativnosti iz kog ne mogu da pronađu put ka svetlosti. Način na koji posmatrate izvesne događaje u velikoj meri određuje stanje vaše psihe i emocija. Ukoliko je tako, potrebno je da pokušate da promenite perspektivu kako se ne biste zaglavili u jednoobraznom sagledavanju situacija i događaja. Potrebno je uložiti malo truda i vežbe kako biste svoj način razmišljanja podesili tako da vam olakšava svakodnevni život i daje onaj neophodni tračak svetlosti i nade.

Smanjuju brige i čiste um od opsesivnih misli: probajte 3 praktične mindfulness vežbeSmanjuju brige i čiste um od opsesivnih misli: probajte 3 praktične mindfulness vežbePomoću ovih vežbi moći ćete da uvežbate prisutnost i da svesno uživate u trenutku.

1. Razmišljajte o uspehu i pozitivnim stranama svake situacije jer negativna uverenja imaju tendenciju da se zadržavaju u vidu negativnih mentalnih obrazaca koji se prenose na sve buduće situacije koje nisu nužno negativne i neće nužno doneti gubitke.

2. Pišite svakog dana po nekoliko minuta o stvarima na kojima ste zahvalni u životu. Takođe, možete pokušati da „vežbate” razgovor i razmišljanje o dobrim stvarima koje vas okružuju. Umesto da sa bliskim ljudima pričate o tome kako vam je loše na poslu, kako je šef nekorektan, kako vas je prijatelj razočarao, okrenite stranu i što više razgovarajte o lepim i pozitivnim stvarima kojih ste svesni. Samo se zapitajte: „Šta se danas dobro desilo?”.

Kako da pronađete sebe: princip aktivnog čekanja pomaže da shvatite šta zaista želite u životuKako da pronađete sebe: princip aktivnog čekanja pomaže da shvatite šta zaista želite u životuKroz princip aktivnog čekanja pronaći ćete svoju suštnu i svrhu, bez opasnosti da postanete apatični i nepreduzimljivi.

3. Postanite svesni u vezi sa tim kakvu energiju nosite sa sobom i kako će ona uticati na ljude iz vašeg okruženja. Jedan ružan ili zlonameran komentar može da upropasti dan i da stvori lošu lančanu reakciju među ljudima. U takvim trenucima setite se da oprostite, da se osmehnete, da pokažete ljudskost i time razbijete negativan sled razmišljanja, reakcija i događaja.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.