Kako da uradite digitalni detoks

Isključite li mobilni čim se probudite? Jeste li nakon posla zadubljeni u ekran računara i kod kuće? Zabavljate li se na društvenim mrežama tokom vožnje javnim prevozom? Ako ste na sva pitanja odgovorili potvrdno, moguće je da ste idealan kandidat za digitalni detoks. Donosimo nekoliko predloga kako se rešiti ovih zavisnosti.

1. Naučite da se zabavite bez svetlećeg ekrana. Pronađite drugu zabavu, npr. čitajte knjigu, rešavajte ukrštene reči ili samo provedite neko vreme u tišini. Bivajući zahvalni na trenutku, dajte svom mozgu priliku da se barem nekoliko minuta dnevno odmori upijajući mir okruženja.

Svesni sadašnjeg trenutka: kratke vežbe mindfulnessaSvesni sadašnjeg trenutka: kratke vežbe mindfulnessaNežno vraćanje pažnje na sadašnji trenutak, na dah, telo ili osećaje koji upravo struje našom unutrašnjošću svrha je…

2. Ugasite svetla, ali sva svetla! Istraživači sa Harvarda su dokazali da korišćenje mobilnog telefona pre spavanja može poremetiti proizvodnju melatonina, hormona koji podstiče san i deluje kao najjači antioksidans u telu i stimulator imuniteta. Možete spavati kraće i lošije, što dugoročno može prouzrokovati ozbiljne zdravstvene tegobe. Kako biste pomogli telu da dobije zasluženi predah, odmarajte se u mraku i bez elektronskih uređaja u spavaćoj sobi.

Mindfulness vežba: četiri načina da se oslobodite stresaMindfulness vežba: četiri načina da se oslobodite stresaO mindfulness tehnici se dosta govori i piše ali često izostaju konkretni alati koji nam je mogu približiti. Predstavljamo vam…

3. Budite manje druželjubivi. Facebook, Twitter, Instagram i druge društvene mreže spajaju nas sa poznanicima i prijateljima i čine nas delom jedne zajednice, ali isto tako, osmišljene su da troše naše slobodno vreme. Možemo satima „skrolovati“ beskonačan niz fotografija, vesti i objava. Stoga, sledeći put, pre nego što se spojite na neku društvenu mrežu, namestite alarm da zazvoni, na primer, za 10 - 15 minuta, a kada se oglasi, odmah prestanite.

Anđeoska muzika za podizanje pozitivnih vibracija: frekvencija 432 HzAnđeoska muzika za podizanje pozitivnih vibracija: frekvencija 432 HzDopustite sebi da krenete ovom hipnotičkom stazom uz blaženu anđeosku muziku kombinovanu s umirujućim zvukovima vetra i okeana.

4. Provodite više vremena na mestima gde korišćenje mobilnog telefona nije dopušteno. To mogu biti joga studio, bazen, prostor za meditaciju ili molitvu, neka kreativna radionica gde će vam i ruke i um biti zauzeti.

Izvor: Sensa

Magda Dežđek

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.