3 saveta kako da živite bez straha i pritiska: oslobodite se potrebe za kontrolom

Uz ova tri saveta pronaći ćete način da se fokusirate na stvari koje možete da promenite i da ostupustite težnju da promenite nepromenljivo.

Jedan od ključnih saveta za život u kom ćete živeti bez pritiska, straha i depresije, jeste spoznaja i svest o tome šta možete da kontrolišete u svom životu, a nad čime nemate kontrolu. Oslobađanje od potrebe za kontrolisanjem svakog trenutka svog života nije jednostavno, ali je moguće uz odgovarajuće vežbe.

Predivne izreke o ljubavi koje ćete dugo pamtiti: evo šta već danas treba da kažete voljenoj osobiPredivne izreke o ljubavi koje ćete dugo pamtiti: evo šta već danas treba da kažete voljenoj osobiIzreke poznatog gurura Jogija, dotaći će vaše srce i otkriće jačinu najmoćnije sile u univerzumu – ljubav.

Fokusiranjem na ono što možete promeniti i otpuštanjem intenzivne težnje za promenom nepromenljivog, smanjujete stepen svoje emocionalne reaktivnosti, intenziteta kojim kao pojedinci doživljavate emocionalna stanja. Razlikovanjem promenljivog od nepromenljivog, sagledavanjem realne situacije i pojednostavljivanjem pristupa životu, oslobađate se imaginarnog bola i patnje. Poznata i simpatična izreka Rajnholda Nibura podseća nas upravo na to: „Bože, daj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu da promenim, hrabrosti da promenim one koje mogu i mudrosti da razlikujem jedne od drugih“.

Proverite da li se u vama skriva energetski vampir: 5 znakova da je nagativna energija okupirala vaš životProverite da li se u vama skriva energetski vampir: 5 znakova da je nagativna energija okupirala vaš životDa li su energetski vampiri ostavili trag na vašoj duši - evo kako da se oslobodite negativne energije!

Tim Feris, biznismen i jedan od najprodavanjih autora, osmislio je jednostavne i sažete vežbe koje pomažu u razlučivanju toga šta je u našoj moći, a čemu treba da se prilagodimo. Strah od novog i neisprobanog je prisutan kod većine ljudi. Zato prvo porazmislite koliku štetu vam donose nečinjenje i neaktivnost u emocionalnom, finansijskom, fizičkom i svakom drugom smilsu. Anksioznost, strah i depresija, uzrokovani time što ne znamo kakvi će biti ishodi pojedinih životnih situacija, mogu se prevenirati kroz tri jednostavne tačke.

1. DEFINICIJA šta je to što vas najviše plaši i do poslednjeg detalja vizuelizujte najgori scenario i ishod, te ih zapišite na papir. Napravite verziju najgoreg ishoda vašeg života za 6 meseci, godinu dana i tri godine. Razmislite da li je rešenje status quo ili se rešenje nalazi u hrabrosti da pokušate nešto drugačije.

5 načina da pobedite anksioznost: ove vežbe možete da praktikujete u bilo kom trenutku5 načina da pobedite anksioznost: ove vežbe možete da praktikujete u bilo kom trenutkuAnksioznost i panični napadi predstavljaju svakodnevicu savremenog čoveka. Evo jednostavnih načina da im se prepustite i…

2. PREVENCIJA bi trebalo da bude kolona u koju ćete upisati sve ono što možete da učinite i preduzmete kako do najgoreg ishoda ne bi došlo, ili kako biste prošli sa najmanje štete. Predupredite loš događaj odgovarajućom pripremom, kako biste znali da ste učinili sve što je u vašoj moći.

3. POPRAVITE sve što možete ukoliko je došlo do najgoreg ishoda događaja. Upišite na papir konkretne korake koje ćete preduzeti da opravite ono što se da srediti, pa makar i minimalno. Razmislite ko su osobe od kojih možete da tražite pomoć i savet. Sumirajte koje su koristi od učinjenog, i da li ste stekli neka nova znanja, veštine, finansije ili poznanstva.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.