3 načina da učinite svoj život lepšim: ovako ćete sačuvati i poboljšati zdravlje

Uz malo truda možete da doprinesete svom fizičkom i psihičkom zdravlju, ali i očuvanju životne sredine. Ova tri saveta možete početi odmah da praktikujete.

Nostalgija kao put do sreće 

Profesor pishologije na Univerzitetu Sautempton – dr Tim Vajldšat (Tim Wildschut) ističe da nostalgija pozitivno deluje na većinu ljudi. Iako u eri majndfulnesa i težnje za priusutnošću nostalgija zvuči degradirajuće, ona je, zapravo, vrlo korisna. Naime, iako može biti vrsta reakcije na stresan život, nostalgija nas vraća u period kada smo bili pod manjim pritiskom i, prema rečima ovog psihologa, može delovati motivišuće, i podsticati našu aktivnost. Takođe, nostalgija može da popravi raspoloženje i podigne samopouzdanje, pomažući nam da se povežemo sa ljudima oko sebe.

Ovo uradite svaki put kada ste pod stresom: mali duhovni eksperiment olakšava životOvo uradite svaki put kada ste pod stresom: mali duhovni eksperiment olakšava životUzmite bilo koje iskustvo, bilo koje osećanje ili senzaciju koju imate – ljutnju, mržnju, ljubav - dajući joj ime, vi je…

- Podsetite se nekih lepih događaja i pišite o njima, jer to može da podstakne osećanje blagostanja.
- Ukoliko osećate prezasićenje u vezi ili braku, podsetite se mesta na kom ste se prvi put sastali, ili zajedno sa partnerom idite tamo. Vratiće vam se stare emocije.
- Poslušajte svoje omiljene pesme na gramofonskim pločama uz čašu omiljenog napitka.
- Ne zaboravite mirise. Mirisi mogu da vas vrate u najlepše periode života, pa ne oklevajte da kupite parfem koji ste nekada davno koristili, ili da napravite oborok koji će vas vratiti u lepe dane svojom aromom.

Volontiranje poboljšava zdravlje

Da li ste znali da time što ste dobra osoba koja pomaže drugima zapravo čuvate svoje zdravlje. Pomaganje drugim ljudima - putem volontiranja, na primer, imaće odlične efekte na vaše celokupno zdravstveno stanje. Ovakvim humanim delima pomoći ćete sebi da se osećate korisno i svrsishodno u svetu. Jedna od korisnih posledica volontiranja je i to da poboljšava radnu produktivnost i kreativnost, kao i raspolaganje vremenom i organizaciju rada.

3 načina da loš dan pretvorite u dobar: evo kako da pobedite neraspoloženje3 načina da loš dan pretvorite u dobar: evo kako da pobedite neraspoloženjeNegativno raspoloženje i loš dan pretvorićete u prijatan pomoću ovih jednostavnih saveta.

Pažljivo sa video igrama

Diskutabilne i osporavane video igrice, prema brojnim istraživanjima poslednjih godina, mogu da unaprede blagostanje pojedinaca, kao i funkcionisanje mozga. Ukoliko igrate igrice na kompjuteru, možete da poboljšate svoju pažnju, motoriku i memoriju. Takođe, igrice mogu i da vas oslobode stresa, ukoliko ih igrate tokom pauza od posla. Svakako, vodite računa da ne preterujete, jer suvišno igranje igrica negativno deluje na socijalizaciju. Proverite da li su video igrice uticale pozitivno na vašu motoriku i druge sposobnosti i oprobajte se u nekom od sezonskih sportova.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.