3 načina da loš dan pretvorite u dobar: evo kako da pobedite neraspoloženje

Negativno raspoloženje i loš dan pretvorićete u prijatan pomoću ovih jednostavnih saveta.

Odgovarajućim odnosom prema sebi i svojim obavezama, prema drugim ljudima i pomoću fizičke aktivnosti, pobedićete neraspoloženje i loš dan pretvoriti u prijatan.

Najlepša ženska i muška imena naših predaka: evo kako su se zvali Stari SloveniNajlepša ženska i muška imena naših predaka: evo kako su se zvali Stari SloveniKod Starih Slovena najrasprostranjenija su bila tzv. "dvočlana imena", sastavljena od dve poželjne osobine ili karakteristike.…

1. Bez obzira na razloge, prokrastinacija (pojava odlaganja i odugovlačenja obaveza, zadataka i aktivnosti) predstavlja psihološki mehanizam kojim se osoba štiti od anksioznosti. Razmislite zbog čega odlažete obavljanje dužnosti, kakve neprijatnosti iz prošlosti imate u vezi sa tim ili sličnim događajima, kakve strahove imate u vezi sa budućnošću i na koji način će vam odlaganje pomoći naspram rešavanja zadatka ili problema koji vas čeka. Odlaganje dovodi do stresa, osećanja krivice i pada produktivnosti pa posledice mogu biti još veće zbog ulaska u začarani krug.

Kako se ponašaju srećni ljubavni parovi: sedam svakodnevnih navika zaljubljenihKako se ponašaju srećni ljubavni parovi: sedam svakodnevnih navika zaljubljenihNije dovoljno samo da budete suđeni jedno drugome, potrebno je da praktikujete ovih sedam malih tajni u svojoj svakodnevici.

2. Svakog jutra uradite vežbe istezanja u trajanju od bar pet minuta kako biste poboljšali krovotok i oslobodili se napetosti u telu. Za istezanje nije potrebno čak ni da izađete iz kreveta. Uradite balasanu – tzv. položaj deteta. Gurajte ruke što dalje od sebe, kao da pokušavate nešto da dohvatite. Nakon toga uradite buđangasanu, odnosno kobru, koja donosi brojne dobrobiti, a između ostalog podiže raspoloženje. Krv će da procirkuliše i bićete spremni za ostatak dana.

3. Ukoliko ste imali loš dan, osećali se kao loše dete, roditelj, radnik, doživeli bilo koju vrstu poniženja, ili ste neraspoloženi i depresivni iz bilo kog drugog razloga, trebalo bi da sprečite negativne misli kojima ćete dodatno da spuštate svoje raspoloženje i vibracije. Umesto toga, kada ste osetljivi i podložni neraspoloženju, pokažite saosećajnost, samopoštovanje i razmišljajte o tome da treba da budete dostojanstveni u bolu i neprijatnosti koju osećate. Razgovarajte sa osobom koja je uvek tu za vas, bilo da se radi o prijateljima, porodici ili psihologu. Provedite taj dan u prirodi, baveći se fizičkim aktivnostima, kako biste se oslobodili toksina i zaustavili lučenje hormona stresa, a predveče uživajte u kupki uz muziku koja vam prija.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.