Prirodnim endorfinom protiv depresije: 19 načina da budete srećni iako je "depresivni ponedeljak"

prirodnim_endorfinom_protiv_depresije_19_nacina_da_budete_srecni_iako_je_depresivni_ponedeljak_2

Ples, knjiga, poljubac

8. Izljubite decu

Pre nego što užurbano istrčite iz kuće, obavezno svratite do dečje sobe da poljubite svoje klince i dobijete nežan zagrljaj. Ulepšaće vam dan.

9. Slatko se nasmejte

Najbolji način da započnete ponedeljak je uz smeh. Stavite pored kreveta knjigu sa vicevima ili dečjim biserima. Kada se probudite, pročitajte bar delić - muka od ponedeljka zagarantovano nestaje.

10. Čitajte na putu do posla

Ako na posao idete prevozom ili taksijem, ponesite časopis ili knjigu. Nove informacije preusmeriće vašu pažnju sa neproduktivnih, negativnih misli, i osvežiti vas novim, kreativnim idejama.

11. Plešite uz veselu muziku

Pravac iz kreveta na „podijum" za igru! Čim ustanete, pustite svoje omiljene melodije i đuskajte dok se spremate za prvi radni dan!

Kako da pružite ruku utehe: 14 stvari koje ne smete reći osobi koja pati od depresije...

12. Kupite sebi neku sitnicu

Pre nego što krenete da završavate svoje obaveze, prvo svratite do prodavnice i obradujte sebe nekom sitnicom. Šnala, minđuše, karmin, čokoladica ili nešto slično, nije važno. Jedino je važno da se oraspoložite i pobedite ponedeljak.

13. Vreme je za pauzu

I to čim zakoračite u kancelariju! Proćaskajte sa kolegama o tome kako su proveli vikend. Ne samo da to umanjuje nervozu, već je i sjajan način da se uspostavi prijatan odnos sa saradnicima.

14. Napravite plan rada

Ako za to postoji mogućnost, za ponedeljak uvek planirajte jednostavne, manje stresne poslove. Ostavite sastanke i ozbiljnije poslovne obaveze za kraj nedelje!

15. Aktivnosti za predstojeći vikend

Osmislite aktivnosti i počnite da se već u ponedeljak dogovarate sa prijateljima o predstojećem zajedničkom vikendu.

16. Počastite sebe omiljenom hranom

To učinite za ručak. Pre ili kasnije, vaš mozak će se navići na tu vrstu uživanja koju mu pružate svakog ponedeljka!

17. Pokrenite hemiju sreće

Stručnjaci veruju da svako od nas može da aktivira produkciju endorfina - hormona dobrog raspoloženja, i to praktikovanjem vizualizacije. Stavite ruku na srce i mislite na osobu koju volite, sve dok ne osetite toplinu u telu.

18. Trenirajte mozak

Usporeno razmišljanje je karakteristično za ponedeljak. Odradite nekoliko vežbi za svoj mozak i ubrzajte njegovo funkcionisanje: sastavite listu mesta koja želite da posetite, ili napišite trideset reči koje počinju slovom „M".

19. Zamislite da je petak!

Ko to kaže da ponedeljak mora da bude baš ponedeljak? Sami postavljate pravila za svoju igru! Samo napred!

prirodnim_endorfinom_protiv_depresije_19_nacina_da_budete_srecni_iako_je_depresivni_ponedeljak_3

Marina Stojadinović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.