KAKO NA PRIRODAN NAČIN SMANJITI ANKSIOZNOST: Uradite jednostavnu vežbu od 5 minuta! Izbacuje sav stres iz tela i uma

Vežba na stolici koja pomaže da smanjite anksioznost - izbacuje stres iz tela i uma!

Anksioznost i napadi panike mogu otežati svakodnevni život, funkcionisanje, obavljanje zadataka, donošenje odluka, ali kroz psihoterapije i redovnim radom na sebi svom mentalnom zdravlju, neprijatni simptomi anksioznosti mogu se u potpunosti smanjiti ili izgubiti.

Svako od vnas se u određenimživotnim situacijama suočio sa strahom ili anksioznošću, ali učestala anksioznost i napadi panike koji se ponavljaju zahtevaju stručnu pomoć.

Pročitajte još:

Postoji 4 različita tipa anksioznosti: evo kako da ih odmah prepoznate

ANKSIOZNI POREMEĆAJ: Kako prepoznati da li osećate anksioznost ili prolaznu brigu

Kako prepozati napad panike?

Najčešće se javljaju sledeći simptomi:

  • strah od gubljneja kontrole
  • ubrzano kucanje srca
  • znojenje
  • suženje vida
  • vrtoglavica
  • trnjenje u prstima
  • strah od smrti
  • grč u mišićima
  • bol u grudima

Kako biste smanjili neprijatne simptome anksioznosti i napada panike, isprobajte jednu jednostavnu i prirodn utehniku koja će pomoći da se umirite.

Reč je o vežbi prihvatanja. Kada se pojave neprijatni simptomi poput ubrzanog kucanja srca, grčenja mišića, straha, a vi znate da su povezani sa napadom panike, pokušajte da ih prihvatite.

Šta je visoko funkcionalna anksioznost: ovo su najčešći simptomiŠta je visoko funkcionalna anksioznost: ovo su najčešći simptomiKako prepoznati visoko funkcionalnu anksioznost...

Umesto da se fokusirate na to kako da ispravite ili se rešite tog simptoma, vi se na njega usredsredite.

Izgovorite u sebi na primer - "Moj puls je pojačan zbog anksioznosti..."

Na ovaj način se suočavate sa strahom tako što razvijate svest o njemu, umesto da se protiv njega borite. Kada osvestite šta je zapravo uzrok ovog simptoma i počnete samo na njega da se fokusirate, primetićete kako se vaši mišići opuštaju, a srce umiruje.

Prema holistici, mi smo sa svojim telom povezani intuitivno, na dubljem nivou. To znači da posedujemo moć da umirimo svoje telo i um, a u tome nam može pomoći jedna energetske vežba.

Postoji 4 različita tipa anksioznosti: evo kako da ih odmah prepoznatePostoji 4 različita tipa anksioznosti: evo kako da ih odmah prepoznateEvo koja 4 tipa anskioznosti postoje i koji se simptomi javljaju!

Vežba za smanjenje stresa i anksioznosti

Sedite na stolicu i stopala čvrsto postavite na pod. Stavite jednu ili obe ruke na srce kako biste se sa njim povezali. Dišite polako. Zatvorite usta i vrh jezika stavite na gornja nepca. Dišite polako i prirodnim ritmom - udah i izdah. Možete zatvoriti oči ukoliko vam to više prija.

Ova meditativna vežba pomaže da se opustite i oslobodite se nakupljenog stresa. Preporučuje se i osobama koje imaju problema sa nesanicom.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.