Oslobodite se pritiska za dva minuta

Stres uzrokuje promene u vašem telu i mozak govori vašem sistemu da treba da se odbrani.

Ukoliko osećate da stres uzima svoj danak i u vašem životu, postoji pet jednostavnih vežbi kojima možete sami sebi pomoći kako biste se lakše oslobodili pritiska.

Disanje

Zvuči previše jednostavno da bi uspelo, ali vežbe disanja jednostavno daju rezultate. Kada disanje funkcioniše? Kada dišemo lagano i ujednačeno, udišemo kroz nos, a izdišemo kroz usta. Izdah treba da traje duže od udaha. Da li vam je izdah duži od udaha možete proveriti tako što ćete odbrojavati, ali mnogo je efikasnije ako u glavi ponavljate sledeću rečenicu dok dišete: "Sada udišem mir i spokojstvo. Sada izdišem nemir i neprijatnost." Dok ponavljate ove reči pustite svoj dah da ih prati. Ova vežba disanja će stimulisati celo telo da se opusti i umiri.

Istezanje

Kada trkač pred početak trke zagreva mišiće, on priprema telo da krene u akciju i izdrži ogroman fizički napor. Slično tome, stres uzrokuje promene u vašem telu gde mozak govori vašem sistemu da treba da se od nečega odbrani i da odgovori na neki spoljni nadražaj. Ali ono što stres ne zna jeste da ste vi u tom momentu za svojim stolom u kancelariji i da realna opasnost ne postoji, te da je vaše celo telo zategnuto i spremno bez potrebe. Kako biste oslobodli telo takve napetosti, na svaka 2 sata istegnite ruke iznad glave, sagnite se i dotaknite prste na nogama. Istegnite noge ispred sebe, podignite prste što više ka sebi, a zatim ih spustite na dole. Nekoliko minuta radite vežbu istezanja kako biste napravili protivtežu stresu koji svaki mišić u telu zateže, te ih istezanjem relaksirajte.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.