Kako negativne misli pretvoriti u pozitivne: 3 načina da odbacite lošu energiju

Sami biramo na šta ćemo se fokusirati - evo kako da negativne misli brzo transformišete u pozitivne!

Jedna od osnovnih pretpostavki mindfulness je da smo mi ti koji odlučujemo na šta ćemo se fokusirati. Potrebno je samo promeniti ugao posmatranja na određenu situaciju i odlučiti šta će biti tema kojoj ćemo posvetiti svoju pažnju. Kako ćemo to učiniti, savetuje psihološkinja Sofija Borojević, autorka knjige "Mindfullness u praksi" i bloga mindfulnessbeograd.

1. Pokušajte se setiti jedne stvari, situacije ili osobe koja je u vam probudila pozitivne emocije.

Proverite da li vam neko šalje negativne energetske vibracije: evo kako se zaštititi od uroka i loše energijeProverite da li vam neko šalje negativne energetske vibracije: evo kako se zaštititi od uroka i loše energijeAko je energetska vibracija podignuta na viši nivo, počinjete na svet da gledate drugim očima i stvorate energetski štit koji ne…

2. Dozvolite da se taj osećaj prijatnosti proširi po celom telu. Dopustite da zahvalnost, dobrota i sreća prožimaju vaše telo. Osmehnite se, ako vam odgovara. Taj dobar osećaj koji vas ispunjava je isti onaj koji imate kad sretnete dobrog prijatelja ili kada ste u zagrljaju voljene osobe - tako ćete ga znati prepoznati.

3. Ostanite u tom osećaju koliko god smatrate da je potrebno. Kada osetite da ste gotovi, udahnite i izdahnite, i samo posmatrajte šta se sledeće događa. Udahnite prijatna osećanja, a izdahnite kroz osmeh. Slobodno i s mirom se vratite u sadašnji trenutak.

Koje emocije uzrokuju oboljenja, a koje dug život: evo kako negativne misli utiču na zdravljeKoje emocije uzrokuju oboljenja, a koje dug život: evo kako negativne misli utiču na zdravljeZa optimiste važi pravilo, da zbog toga što život posmatraju kroz "ružičaste naočare", u proseku žive sedam i po godina duže u…

Praktikujte ovu vežbu kad god osetite potrebu i ostanite u tom mirnom i prijatnom osećaju koliko god vam je potrebno. Pustite da taj osećaj postoji tačno koliko vam je potrebno - ne postoji tačan broj minuta koji treba da posveti ovoj vežbi. Kao zagrljaj sa najboljim prijateljem koji uvek traje onoliko koliko je potrebno.

Izvor: Sensa.hr

Magda Dežđek

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.