Kako nas češalj vraća u ravnotežu: 8 trikova koji pomažu u oslobađanju od stresa

Jedan od načina da eliminišemo stres iz našeg života je da naučimo da njim upravljamo. Evo i kako...

1. Češalj

U toku radnog rana, provedenog ispred monitora, mimična muskulatura postaje veoma napeta, tako da glava postaje veoma teška i počinje da boli. Jedan od načina izbegavanja stresa - češljanje kose u trajanju 10-15 minuta. Ova procedura pomaže „aktivirati " krv i osloboditi mišiće.

2. Hrana

Ukusna hrana - efikasni antistres doping. Da sačuvamo dobro raspoloženje i oslobodimo se stresa pomoći će nam masna riba, koja sadrži omega-3 masne kiseline, veoma korisne za nervni sistem. Ako ne volite ribu, pojedite sladoled ili bananu. Ove namirnice su bolje od antideprisiva.

3. Istrljajte dlanove

Još jedan način da se ublaži napetost i izbegne stres. Potrebno je svom snagom protrljati dlan o dlan, dok dlanovi ne postanu vrući. Takođe je korisno i protrljati uši. Na taj način, brzo ćete se vratiti i fokusirati na posao.

Endrju Karnegi, filantrop od čelika: 10 tajni uspeha i radosti...

4. Isprati konflikte i stresove

Izboriti se sa negativnom emocijom pomaže 15-minutno tuširanje. Stanite ispod toplog mlaza vode, tako da on masira glavu i ramena. Ubrzo ćete osetiti kako voda odnosi sa sobom sve nepotrebno.

5. Boje

Psiholozi su otkrili da oslikavanje bojanke u roku od 2-3 minuta u periodima pojačanog stresa petostruko povećava verovatnoću da se svi poslovi završe na vreme.

6. Čaj sa hibiskusom

Nagomilavanjem radikala čovek ima osećaj panike i anksioznosti - karakteristike stresnog stanja. Hibiskus ne daje radikalima da se gomilaju, kao da ih razvodnjava, i na taj način pomaže oslobađanju od stresa, ne izazivajući u vama malaksalost.

7. Spremanje

Razvrstavanje stvari na svoja mesta pomaže da se fokusirate i organizujete misli. Sem toga, uredne police, ladlice, fioke, ormari, daju pozitivan psihološki efekat - spoljašnja uređenost i organizovanost nesvesno se prenosi na sopstven život.

10 pitanja koja vas ometaju na putu do uspeha...

8. Ples

Obavezno plešite kod kuće. Ritmički pokreti uz muziku idlično pomažu eliminisanju stresa. Osim toga, ples doživljavamo kao zabavu, za razliku od sličnih vežbi u fitnes klubu.

kako_se_vratiti_u_ravnotezu_8_trikova_koji_pomazu_oslobadanju_od_stresa_1

Izvor: Uspešna žena

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.