KAKO DA PODSTAKNETE LUČENJE DOPAMINA: Hormon koji sprečava depresiju, anksioznost i stres

Kako da na prirodan način povećate lučenje dopamina, hormona sreće - bez lekova!

U mozgu postoje hemikalije koje su zadužene da se osećamo dobro i srećno, čak iako se u našem životu ne događa ništa specijalno. To su hormoni koji podstiču osećaj zadovoljstva, a jedan od njih je dopamin.

Istraživanja pokazuju da lučenje dopamina stavra prijatan osećaj iščekivanja radosti,a proizvodi se putem pozitivne, subjektivne percepcije ličnosti, odnosno putem različitih iskustva. na primer, konzumiranje ukusne hrane, prijatnog dodira ili čak i od sećanja na lepe uspomene i životne događaje.

Pročitajte još:

Kako da povećate hormon sreće u telu: 10 načina da podstaknete lučenje dopamina

7 namirnica koje podstiču lučenje HORMONA SREĆE: evo koja hrana sadrži serotonin i dopamin

Kako da za nekoliko minuta aktivirate hormon sreće: evo šta se dešava u telu kada slušate omiljenu muziku

Kada se nivo dopamina u organizmu smanji, povećava se rizik od depresije, stresa, tuge i anksioznosti.

Postoje pruirodni, besplatni i jednostavni načini da pojačate lučenje ovog hormona- bez lekova:

1. Vežbanje

Fizička aktivnost je sjajna za dobro raspoloženje. Tokom vežbanja nivoi serotonina, endorfina i dopamina se značajno povećavaju i čine da se osećate dobro.

Bez obzira na vrstu aktivnosti, svaka će u vama izazvati prijatna osećanja. Tačanje, šetnja u prirodi, vežbanje joge - svaka od ovih aktivnosti doneće vam sreću.

2. Prestanak sa lošim navikama

Pušenje, alkohol i drugi oblici zavisnosti stvaraju samo iluziju sreće i zadovoljstva, a donose užasne posledice po fizičko i mentalno zdravlje.

Pokušajte da se oslobodite ovih zavisnosti, jer u životu postoji mnogo lepših i zdravijih stvari koje vam mogu doneti radost i mir.

Takođe, ove navike nepovoljno utiču po hormone sreće i značajno smanjuju nivo dopamina.

3. Detoksikacija

Čišćenje organizma od toksina putem ishrane je savršen put do sreće i zdravlja. Povremena detoksikacija kroz određeni režim ishrane očistiće vaše telo od nakupljenih toksina.

Osim što negativno utiču na zdravlje, toksini mogu smanjiti dozu dopamina i učiniti da se osećate umorno, neraspoloženo i loše.

4. Konzumirajte hranu koja sadrži tirozin

Tirozin je jedna od 20 aminokisalina koje se nalaze u proteinima, a jedna je od najvažnijih komponenti za produkciju dopamina. Jedite više badema, banana, tamne čokolade i pijte zeleni čaj.

Nedostatak tirozina takođe može povećati rizik od depresivnog raspoloženja i apatije, nepovoljno utiče na krvni pritisak, izazivaju umor, povećanje telesne težine i smanjene fizičke i mentalne aktivnosti.

5. Muzika

Slušenje vaše omiljene melodije podstiče proizvodnju dopamina. Dok radite, čitate, odmarajte - slušajte muziku i plešite.

Dobre vibracije iz vaše omiljene energije probudiće u vama dobru energiju.

Nastavak teksta pročitajte na sledećoj strani!

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.