Deset loših navika zbog kojih se gojite

Čak i kada jedemo umereno, može da se desi da dobijemo višak kilograma. Problem je u nekim lošim navikama čijih štetnih efekata nismo uvek svesni.

Teško je odoleti, znamo. Pomfrit je ukusniji od barenog povrća i zelene salate kao i omlet sa čili paprikom i sirom naspram običnog omleta. Ali, šta ćemo s viškom kilograma koji se pojave pošto sebe počastimo ukusnim ali nezdravim poslasticama?

Dijeta i vežbe samo su dva načina kako možemo da doteramo liniju i rešimo se viška kilograma, ali na kratke staze. Daleko je bolje da počnemo da se pravilno hranimo i da steknemo neke zdrave navike koje će pozitivno uticati na naš životni ritam. Molly Kimball, autorka nekoliko nutricionističkih knjiga i savetnica za dijetu iz Nju Orleansa skreće pažnju na neke loše navike koje nam "skriveno" talože kilogram po kilogram čak i kada jedemo umereno i aktivni smo.

1. Radite pogrešne fizičke vežbe.

Svako kretanje je bolje od mirovanja, naravno. Međutim, ukoliko se pozabavite samo jednom vrstom vežbi, nije garantovano da ćete imati i dobru liniju. Najbolje je da kombinujete različite fizičke aktivnosti - odaberite kardio program i uz njega povežite dizanje malih tereta, a kombinujte i jogičke asane kojima ćete ubrzati metabolizam. Telo je sistem, ne zaboravite, pa najbolje efekte daje sistematičan pristup.

2. Ne vodite evidenciju o svemu što ste pojeli.

Premda se čini zdravorazumski da znamo šta smo u toku dana pojeli, to često nije slučaj. Poslužimo se na poslu slatkišima, uz ručak dodamo desert, a na ulici ne odolimo sladoledu... U redu, ovo je možda drastičan slučaj, ali blaže situacije su redovna pojava. Zato, ako želite da oslabite koji kilogram, dobar je savet da vodite dnevnik o tome šta ste sve pojeli i koliko je to kalorija donelo.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.