Kako da produžite sebi život: 1 stvar je neophodna za dugovečnost, dobro zdravlje i srećnu starost

Kako da živite duže - ovo je najveća tajna dugovečnih i zdravih ljudi!

Postoje brojne dobrobiti koje donosi pozitivno razmišljanje, poput reglisanja stresa, jačanje imuniteta i smanjenog rizika od srčanih oboljenja, piše Lovesensa.

Da li nam pozitivno razmišljanje može produžiti život? Evo šta kažu istraživanja!

Istraživanje sprovedeno 2019. godine dokazuje da ljudi koji razmišljaju pozitivno žive za 11 do 15 odsto duže u odnosu na pesimiste. Ako su čitav život vođeni optimizmom, njihov životni vek je preko 85 godina.

Koja hrana donosi dugovečnost: ovo je osnovni princip makrobiotikeKoja hrana donosi dugovečnost: ovo je osnovni princip makrobiotikeDr Nina Bulajić otkriva šta je hrana dugovečnosti i u čemu se sastoji osnovni princip makrobiotike.

Pozitivno razmišljanje ima najbolji efekat po zdravlje i dugovečnost ako optimizam usvojite u ranoj mladosti i kroz odrastanje vas prati pozitivna perspektiva.

Kako pozitivno razmišljanje utiče na dugovečnost? Tajna je u tome što pozitivna percepcija stvarnosti i života smanjuje stres koji je jedan od vodećih uzročnika hroničnih bolesti. Stil života obojen optimizmom pozitivno utiče na zdravlje u potpunosti i tako produžava životni vek.

Ako tokom dosadašnjeg života niste bili optimista, ne brinite, jer pozitivan način razmišljanja može lakše da se usvoji u zrelim godinama. Kako starite postajete zreliji i svesniji i najmanjih razloga za sreću. Na primer, u srednjim godinama više ćete ceniti radost koju vam donosi čaša vina ili dobro društvo nego u mladosti akda ste još uvek tragali za sobom i smislom svog života.

Kako da počnete pozitivno da razmišljate i produžite svoj život?

Pored meditacije i joge, postoje razne tehnike koje pojačavaju optimizam. Svi ovi alati su besplatni i mogu lako postati deo vaše rutine i učiniti da optimizam postane vaš način života.

Predstavljamo vam 4 moćna alata:

1. Dnevnik zahvalnosti

Svakog dana napišite na čemu ste zahvalni. Možete zapisivati u beleškama telefona ili u svesci koju ste kupili baš za ovu namenu. Pisanje dnevnika zahvalnosti smanjuje stres i pomaže vam da se lakše povežete sa svojim emocijama. Vežbanje zahvalnosti može ukloniti negativne misli i podstaći vas da razmišljate pozitivno.

  • 1 od 2

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.