10 stvari koje svaka žena u menopauzi treba dobro da zapamti: ovako ćete sprečiti bolest i loše raspoloženje

Menopauza može postati divan period života, bez neprijatnih simptoma i pada energije! Evo kojih 10 navika treba da usvoji svaka žena u menopauzi...

Simptomi menopauze i promene sa kojima se žena u ovom životnom dobu suočava mogu biti teške i negativno uticati na mentalno i fizičko zdravlje, piše Lovesensa.

Postoji više načina da sami kod kuće, promenom životnih navika ili alternativnim tretmanima, pomognete sebi i lakše prevaziđete teškoće u ovom periodu.

Predlažemo nekoliko tehnika koje svaka žena u menopauzi treba dobro da zapamti i preduzme:

1. Udobnost u domu

Talasi vrućine ili valunzi jedan su od najtežih simptoma menopauze, pa se zato preporučuje da u domu imate odogovarajuću temperaturu, nosite laganiju odeću, naročito tokom noći. Otvorite prozore i osvežite spavaću sobu pre spavanja, izbegavate teške pokrivače. Nosite pamučnu garderobu dok spavate kako biste regulisali problem sa noćnim znojenjem. Neka vam pored kreveta uvek bude čaša vode. Udobnost će pomoći da se umirite i lakše zaspite.

Koliko žena u menopauzi treba da šeta da bi sačuvala zdravlje: evo kako da sprečite srčane tegobeKoliko žena u menopauzi treba da šeta da bi sačuvala zdravlje: evo kako da sprečite srčane tegobeNauka je napokon precizno izmerila doze ovog prirodnog i jednostavnog leka za žene u menopauzi - evo koliko treba da šetate…

2. Vežbajte i regulišite težinu

Ograničite dnevni unos kalorija na 400 do 600 kalorija kako biste sačuvali linju ili izgubili kilograme. Svakog dana vežbajte od 20 do 30 minuta. Mnoge žene tokom menopauze dobiju višak kilograma zbog hormonskog disbalansa i pojačanog apetita. Zato je važno redovno vežbati i čuvati kondiciju. Vežbanje pruža dodatnu energiju, reguliše nesanicu, poboljšava raspoloženje i čuva mentalno i fizičko zdravlje.

3. Razgovarajte o svojim problemima i unutrašnjim bitkama

Ukoliko tokom menoapuze primećujete kod sebe znakove depresije, anksioznosti, insomnije, tuge ili izolovanosti, važno je da što pre razgovarate sa psihoterapeutom i psihologom kako biste dobili stručan savet. Takođe, treba konstanstno razgovarati o svojim osećanjima i promenama. Razgovarajte sa članovima porodice, partnerom ili prijateljima. Svaki razgovor biće lek za vašu dušu.

4. Suplementi

Stručnjaci mnogim ženama u menopauzi preporučju uzimanje suplemenata, kao što su kalcijum, vitamin D i magnezijum. Ovi suplementi smanjuju rizik od osteoporoze, daju energiju i regulišu nesanicu. Pre konzumiranja suplemenata posavetujte se sa lekarom.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.