Vežbe koncentracije na dah i unutrašnjeg gledanja: najlakši način da održite pažnju tokom časa joge

Na času joge ćete od instruktora često čuti uputstvo da držite pažnju na dahu tokom vežbe pranajame. Iako zvuči dosta jednostavno, zapravo nije.

U jogi se koriste posebne tehnike koje nam omogućavaju da održimo koncentraciju tokom pranajame. Zašto je izazov pratiti dah tokom pranajame? Onog tenutka kada se koncentrišemo na dah on ima sklonost da se promeni. Kada uspemo da jednostavno posmatramo svoj dah, tada se zaista približavamo stanju meditacije.

Umirujuća meditacija za pun Mesec u Ovnu: magičan ritual koji će vam doneti blagostanje u ljubavi (25-30. septembar 2018. godine)Umirujuća meditacija za pun Mesec u Ovnu: magičan ritual koji će vam doneti blagostanje u ljubavi (25-30. septembar 2018. godine)Da biste iskoristili astrološki aspekt koji donosi blagostanje na ljubavnom planu, potrebno je da vam duša i telo budu u…

Pored posmatranja daha, jedna od tehnika je i unutrašnje gledanje, praksa u kojoj držimo oči u statičnom položaju sa zatvorenim kapcima. Pri unutrašnjem gledanju mi usmeravamo oči kao da gledamo u trbuh, pupak, vrh nosa ili kao da pred očima držimo sliku punog meseca i znaka mantre.

Boja koja je neophodna u svakom domu: ova nijansa smanjuje stres i podiže raspoloženjeBoja koja je neophodna u svakom domu: ova nijansa smanjuje stres i podiže raspoloženjeGledanjem u zelenu boju ubrzaćete proces relaksacije, čak i tokom napornog radnog dana.

Ovo je ozbiljna vežba i preporučuje se da se u početku radi tokom zadržavanja daha jer je tada sve mirno. Budući da se naše oči stalno kreću, kada ih vežbamo na ovaj način mi odmaramo ostala čula jer dok fokusiramo oči ignorišemo sve ostalo.

Izvor: Lovesensa

Jelena Lonić

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.