Meditacija protiv NESANICE: 3 načina da lakše zaspite

Tri načina da lakše zaspite - MEDITACIJA je dobar lek protiv nesanice!

Ukoliko ste napeti i imate problema da zaspite tokom noći, donosimo vam predloge kako da se opustite pomoću meditacije, piše Lovesensa.

Mnogim ljudima su teškoće sa spavanjem povezane uglavnom sa stresom, jer stres izaziva anksioznost i tenziju čime nam otežava da utonemo u san.

Meditacija vam može pomoći da bolje i kvalitetnije spavate. Kako spada u tehnike relaksacije, efikasno pomaže u procesu smirivanja uma i tela i postizanju unutrašnjeg mira. Kada meditaciju uradite pred spavanje, može značajno da redukuje insomniju stvarajući sveukupni mir u telu i umu.

Lujza Hej: Moćna meditacija od 5 minuta koja otvara srceLujza Hej: Moćna meditacija od 5 minuta koja otvara srceZa sve one koji žele da počnu da meditiraju: slavna Lujza Hej daje savet o tome kako da to učinite...

1. Kada meditirate, dešavaju najrazličitije psihlolške promene. Ove promene podstiču san izazivajući posebne procese u vašem telu. Prema istraživačima JAMA Interne medicine, efekti su brojni. Osim što pomaže u procesu relaksacije, takođe poboljšava kontrolu nervnog sistema što određuje koliko brzo ćete se probuditi. Meditacija takođe podstiče porast melatonina, serotonina, usporava puls, smanjuje krvni pritisak i aktivira delove mozga koji kontrolišu san.

2. Nađite tiho i mirno mesto. Sedite ili lezite, u zavisnosti od toga šta vam više prija. Ukoliko se spremate za spavanje, poželjnije je da legnete. Zatvorite oči i dišite sporo. Duboko udahnite i izdahnite. Fokusirajte se na disanje. Kada vam se pojavi neka misao, samo je otpustite i vratite fokus na disanje.

Šta je ZAZEN meditacija: 3 koraka za smiren um i čist osećaj srećeŠta je ZAZEN meditacija: 3 koraka za smiren um i čist osećaj srećeJedan od najlakših i najefikasnijih načina da postignemo unutrašnji mir je putem meditacije. Predstavljamo vam ZAZEN meditaciju,…

3. Majndfulens meditacija uključuje fokusiranje na sadašnji trenutak. Postiže se povećavanjem svesti o vašoj svesnosti, disanju i telu. Uklonite sve što vas ometa za majndfulnes meditaciju, uključujući i mobilni telefon. U udobnoj poziciji udahnite duboko brojeći do deset, a potom izdišite brojeći do deset. Osmotrite svoje telo i disanje. Ako osećate napetost u nekom delu tela, otpustite je svesno. Kada se misao pojavi, bez osuđivaja sebe i nervoze vratite fokus na disanje.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.