Kako da izvedete mentalno skeniranje tela: meditacija koja smanjuje stres, neprijatne emocije i bol

Poboljšava san, smanjuje stres, reguliše anksioznost i smanjuje bolove - lezite, opustite se i uradite meditaciju mentalnog skeniranja tela!

Postoje brojne vrste meditacija koje mogu pomoći da se oslobodite napetosti, ali jedna od najjednostavnijih svakako je svesno skeniranje tela u potrazi za senzacijama poput bola, tenzije ili negativnih emotivnih naboja.

Kada osvesiteite senzacije u svom telu, lakše ćete uspostaviti konekciju sami sa sobom. Saznaćete šta loše utiče na vaše mentalno i fizičko zdravlje, koje stvari treba da otpustite, a šta treba da zadržite.

Ova meditacija pomaže na više polja:

  • poboljšava kvalitet sna
  • smanjuje stres i reguliše anksioznost
  • povećava svest
  • reguliše bol
  • pomaže da se lakše oslobodite zavisnosti i loših navika (poput pušenja cigareta)

Počnite tako što ćete skeniranje tela zamisliti kao mentalni rendgen koji polako putuje vašim telom.

Kako joga, meditacija i mindfulness utiču na DECU: 6 dobrih razloga da ih naučite ovim tehnikamaKako joga, meditacija i mindfulness utiču na DECU: 6 dobrih razloga da ih naučite ovim tehnikamaEvo šta majndfulnes, meditacija i joga prućaju deci!

Smestite se udobno. Lezite ili sedite u položaj koji vam omogućava da lako istegnete udove.

Zatvorite oči i počnite se fokusirati na dah. Obratite pažnju na svoja pluća sa svakim udahom i izdahom.

Usredsredite se zatim na jedan deo tela. Počnite odakle želite (leva ruka, leva noga, desna ruka, desna noga, vrh glave). Usredsredite se na to mesto na telu dok nastavljate da dišete polako i duboko.

Koncentrišite se. Otvorite svoju svest o osećajima bola, napetosti, nelagode ili bilo čega neobičnog.

Provedite od 20 sekundi do jednog minuta razmatrajući senzacije koje osećate dok se fokusirate na izabrani deo tela.

Ako počnete da primećujete bol i nelagodnost, osvestite i priznajte sebi koja emocija izaziva nelagodnost. Prihvatite ih bez kritike. Na primer, ako se osećate frustrirano i ljuto, nemojte suditi o tim osećajima. Osvestite ih i pustite ih da prođu.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.