Jednostavna tehnika za oslobađanje od stresa

Krenite na putovanje u nove nivoe svesnosti i relaksacije, koje će vam pomoći da se oslobodite teskoba i olakšate nervozu…

jednostavni nacini za oslobanjanje

jednostavni nacini za oslobanjanje

Učeći meditaciju otkrivamo do tada skrivene sposobnosti da dosegnemo stanje smirenosti, koje nam je svima potrebno u užurbanom svetu u kome živimo. Savremena medicina nudi nam bezbroj rešenja protiv stresa i anksioznosti u vidu malih “čarobnih pilula”, ali meditacija nam pruža istinsku povezanost sa sopstvenim bićem i pomaže nam da postignemo spokoj kome svi težimo. Pokušajte da uvrstite ovu jednostavnu tehniku opuštanja u svoj svakodnevni život i oslobodite se stega napetosti.

Pre nego što počnete postarajte se da uslovi u kojima ćete meditirati budu optimalni. Zatvorite se u tihu prostoriju u kojoj vas niko neće ometati. Ostavite dovoljno vremena za meditaciju, neka ona traje barem deset minuta.

  • Sedite u udobnu stolicu, sa stopalima spuštenim na pod. Opustite ruke i dlanove položite u krilo. Zatvorite oči i opustite se na trenutak.
  • Budite svesni svog disanja. Udahnite i izdahnite.
  • Neka svaki sledeći udah bude sporiji i duži. Napravite kratku pauzu pre nego što izdahnete, lagano i dugo.
  • Nastavite sa ravnomernim i dugm udisajima i izdisajima.
  • Osetite kako vaše telo postaje sve teže dok se opuštate i ostaje potpuno mirno. Telo će “potonuti” dublje u stolicu.
  • Udišite i izdišite lagano.
  • Ako misli počnu da vam lutaju, vratite koncentraciju obraćajući pažnju na disanje.
  • Postaćete svesni da vam je um potpuno bistar, kada se dovoljno opustite, i više neće biti nikakvog ometanja u vašoj meditaciji.

Nastavite dokle god vam je prijatno. Nekada ćete možda provesti i pola sata meditirajući, dok ćete drugim danima već posle desetak minuta poželeti da se “probudite”. Neka vas dužina meditacije ne brine, jer ćete se u svakom slučaju osećati sveže i relaksirano posle ove mini seanse.

Kada završite sa meditacijom, imaćete osećaj sličaj buđenju. Zato ne žurite sa ustajanjem i napravite kratku pauzu. Ostanite mirni još nekoliko trenutaka, a zatim duboko udahnite i vratite se aktivnostima koje vas čekaju. U bilo kom trenutku u toku dana, prisetite se prijatnog osećaja tokom meditacije. Vremenom ćete razviti sposobnost da se odmah povratite tu telesnu i duhovnu smirenost.

Svakodnevno vežbajte ovu jednostavnu meditaciju, koja će vas vremenom pripremiti za dublje i komplikovanije tehnike.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.