Budistički sveštenik štiti hram: 3 budistička qigong položaja za vaše telo - vaš hram

Qigong vežba pod nazivom "Budistički sveštenik štiti hram" zapravo se sastoji iz tri položaja koji će pomoći balansiranju energije - Ćija u vašem telu.

Valentina Šljivić nam je demonstrirala Qigong vežbu pod nazivom "Budistički sveštenik štiti hram". Ova vežba sastoji se iz tri povezana položaja koji imaju odgovarajuće benefite za vaše psihofizičko zdravlje i pomažu pokretanju cirkulacije i energije - Ćija.

9 alternativnih načina da meditirate: novi pristup meditaciji

Početna pozicija

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_1

Stanite u raskoračan stav u širini ramena. Rasporedite težinu tela na oba stopala. Umirite telo, um i dah. Dišite na nos. Pogled seže daleko ispred vas u daljinu. Umirimo um tako da ga osetimo da je kao voda.

Vežba 1.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_2

Ispružite ruke paralelno ispred sebe do visine srca, spojite oba dlana ispred vaše grudne kosti u molitveni položaj i spustite pogled na vrhove vaših prstiju. (slika 2.)

Efekat vežbe: Kada se sklope ruke i um umiri regulišu se obe strane tela i energiju dovodimo u ravnotežu. Ova vežba pomaže da unapredimo smirenje nervnog sistema, regulišemo tečnosti u telu, cirkulaciju, i da smanjimo umor.

Vežba 2.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_3

Razdvojte oba dlana tako da se prsti dodiruju, a laktovi stoje u visini ramena, rašireni u stranu.

Ispružite ruke ispred sebe i sprovedite obe ruke u stranu.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_4

Opustite ramena. Iz tog položaja podignite prste ka nebu tako da osetite zatezanje tricepsa. Kao da gurate zid sa oba dlana. Zadržite 3-5 sekundi.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_5

Koncentrišite sa na protok ćija (energije) u ramenima i rukama.

Efekat vežbe: Guranjem dlanova u stranu meridijani su razvučeni i imaju funkciju da regulišu protok Ćija u meridijanu pluća i srca, poboljšavaju cirkulaciju i disanje. Ovom vežbom se povećava mobilnost ramenog zgloba.

Vežba 3.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_6

Opustite dlanove paralelno i dovedite ih do visine srca tako da oba dlana gledaju ka tlu / podu. Oba dlana okrenite ka nebu i pomerite dlanove tako da dodirnu malo uši i ispružite dlanove ka nebu visoko i u isto vreme podižite se na prste.

Kada ste na prstima pustite telo malo da se nagne napred i ostanite do 3 sekunde u toj poziciji.

budisticki_svestenik_stiti_hram_3_budisticka_qigong_polozaja_za_vase_telo_vas_hram_7

Efekat vežbe: Svesna namera slanja Ćija (energije) u ruke i tačku na vrhu glave tianmen ili baihui. Fokusirajte pažnju na ruke ali ne gledajte u njih. Ći teče kroz meridijan trostrukog grejača.

Izvor: Lovesensa

Valentina Šljivić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.