3 namirnice koje treba da izbegavate ovog proleća: magičan trik za brzo i zdravo mršavljenje

Ako želite da promenite loše navike tokom proleća i rešite se masnih naslaga, počnite odmah da vežbate, ali iz ishrane izbacite ove 3 namirnice!

Tek krajem zime mnogi počnu da razmišljaju o promeni režima ishrane, vežbanju i korigovanju navika kako bi se rešili viška kilograma i toksina koji su se nakupili u telu tokom zimskog perioda, piše Lovesensa.

Ako želite da izgubite kilograme, postoji dugačak spisak namirnica koje treba da izbegavate, ali mi smo izdvojili tri. Jedna od namirnica koju treba izbegavati u procesu mršavljenja jeste beli hleb, kao i bele testenine. Belo brašno sadrži puno kalorija i ugljenih hidrata, a malo vlakana, proteina i ostalih hranljivih sastojaka. Zato umesto belog hleba i klasičnih makarona, jedite pecivo i testenine napravljene od integralnog pšeničnog brašna, brašna od integralnog pirinča ili ražanog brašna.

Ako želite da smršate, treba više da jedete ovu hranu: ove namirnice brzo skidaju masne naslageAko želite da smršate, treba više da jedete ovu hranu: ove namirnice brzo skidaju masne naslageSvakog dana treba da pijedemo bar 30 grama ove hrane ako želimo da smršamo!

Jedna od velikih zabluda tokom procesa mršavljenja jeste da hleb treba zameniti belim pirinčem. Pirinač ima malo masnoća, ali mu nedostaju dve važne materije za mršavljenje - vlakna i protein. Istraživanja sprovedena 2016. godine pokazala su da konzumiranje pirinča značajno utiče na pojavu gojaznosti kod žena. Takođe, beli pririnač ima visoki glikemijski indeks, što znači da podiže nivo šećera u krvi. Tokom dijete beli pirinač zamenite integralnim pirinčem, zdravom kinoom ili karfiol pirinčem.

U mnogim dijetama se kao grickalice preporučuje kandirano voće, ali to je velika greška i zabluda. Sveže voće sarži vlakna,hranljive materije i malo kalorija, dok suvo voće sadrži manje vode, puno je fruktoze, ima više šećera i kalorija. Iako je sušeno voće bolja opcija od kolača i nezdravih slatkiša, ukoliko želite značajno da skinete masne naslage, jedite sveže voće za užinu i tako smanjite dnevni unos kalorija.

Na spisku namirnica koje treba izbegavati ako želite na zdrav način da smršate i brzo se rešite viška kilograma jesu zašećereni napici, kolači, pomfrit, brza hrana, grickalice (keks, čips), energetske pločice, voćni jogurt, sladoled, prerađeno meso, alkohol i razni kupovni slatkiši.

Jednostavne vežbe koje pomažu da brže smršate: 8 načina da seoslobodite viška kilogramaJednostavne vežbe koje pomažu da brže smršate: 8 načina da seoslobodite viška kilograma8 načina da zategnete telo i podstaknete mršavljenje - ove jednostavne vežbe možete da radite kod kuće!

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.