1 jednostavna vežba pomaže da se oslobodite stresa, straha i uznemirenosti: radite je svakog dana i osetite olakšanje

Vežba disanja koja brzo pomaže da se oslobodite stresa i uznemirneosti. Radite je svakogd ana četiri puta po 5 minuta...

Trenutno živimo u izazovnom i nepredvidivom vremenu. Razmišljamo o svom zdravlju, zdravlu naših bliskih ljudi, negativne vesti su svakodnevno broj jedan na svim kanalima komunikacije, a neizvesnost zbog ekonomskih posledica i posla dodatno uliva strah.

Sasvim je u redu štio s epponekad osećate uznemireno i uplašeno, ali ne smete izgubiti sebe kao oslonac, kao stub mira i stabilnosti.

3 vežbe disanja za smirenje nervnog sistema: smanjivanje nivoa stresa, opuštanje i vraćanje energije u ravnotežu3 vežbe disanja za smirenje nervnog sistema: smanjivanje nivoa stresa, opuštanje i vraćanje energije u ravnotežuVežbe disanja možete da radite u svakom trenutku, koristeći ih kao sredstvo pomoću kog ćete se relaksirati.

Svako od nas ima mož da pobedi loše raspoloženje i neprijatne emocije i postoje razne tehnike koje vam u tome mogu pomoži, a jedna od njih svakako je mindfulness.

Mindfulness tehnika se bazira na pojačanoj svesti sadašnjeg trenutka i mogućnosti da u svakom trenutku svog života možemod a vidimo nešto dobro. Ona nam pomaže da se ne opterećujemo sa stvarima koje že se dogoditi sutra ili su se dogodile juče, već da se radujemo i iskoristimo ono što ste događa upravo SADA.

Evo koja mindfulness vežba može pomoći da se u haotičnom vremenu rešite napetosti, stresa, straha i drugih neprijatnih emocija:

Smestite se udobno, stopala držite na posu,a ruke smestite na krilo. Zatvorite oči i počnite duboko da udišete i izdišete kroz nos.

Dok udišete izbrojte 1, pa izdahnite, a zatim udahnite dok brojite do 2, pa ponovo izdahnite, i tako sve do 10.

Nakon toga počnite da brojite unazad i ponovo duboko udahnite i izdahnite kroz nos.

Pokuišajte da ne forsirate ništa, već polako dišite. Kada udišete fokusirajte se na predeo između nosa i usana.

4 vežbe protiv svih vrsta napetosti: evo šta treba da uradite kada ste pod stresom4 vežbe protiv svih vrsta napetosti: evo šta treba da uradite kada ste pod stresomKorišćenjem tehnika svesnog disanja možete pozitivno da delujete na svoje fizičko i mentalno zdravlje i prevenirati posledice…

Dok izdišete foksuirajte se na to kako dah prolazi kroz vaše telo i akkao izlazi napolje. Zamislite da sa svakim izdahom izbacujete sve negativno što ste u sebi potisnuli. 


Zamislite kako vas teskoba napišta sa svakim izdahom i slobodno dišite glasno. Moguće je da se rasplačete tokom vežbe, ali i to je prirodno i lekovito. Svaka suza može predstavčljati jednu negativnu emociju koja vas je napustila.

Praktikujte ovu vežbu 20 minuta, a ukoliko vam je na početku to previše, onda je vežbajte četiri puta dnevno po 5 minuta.

Verujemo da ćete osetiti olakšanje.

Budite pozitivni, nasmejani i verujte da će sve biti u redu.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.