Ovo uradite svaki dan posle posla: 5 odličnih načlina za opuštanje i pojačanu svest

Utišajte svoj um odlaskom u prirodu i isprobajte svesno hodanje koje će da vas vrati sadašnjem trenutku.

Nakon dana provedenog u kancelariji sedeća meditacija nije uvek prikladan način opuštanja. Kada poželite da utišate um, pobegnite u prirodu i isprobajte svesno hodanje koje usmerava pažnju na telo i sadašnji trenutak. Kako početi, savetuje kineziološkinja Ana-Marija Jagodić Rukavina:

12 najvećih životnih tajni: ovo nikada ne smete da zaboravite12 najvećih životnih tajni: ovo nikada ne smete da zaboraviteFilozof i istraživač Gilbert Ros je podučavajući ljude temama ličnog razvoja otkrio jedan od ključnih ljudskih problema i najveće…

1.BUDITE SAMI SA SOBOM Za svesno hodanje nije vam potrebna prijateljica, mobilni ili slušalice u ušima. Nemojte mentalno da se isključite kako biste uključili telo i um.

2. PROTRESITE RUKE Pre početka hodanja tri-četiri puta energično protresite obe ruke, iz ramena, kao da pokušavate s rukava da stresete prašinu. Dobro je ako osetite blage trnce. Time aktivirate i oživljavate energiju u gornjim udovima da biste prilikom hodanja lakše osvestili držanje svojih ruku i njihove zamahe koristili što svesnije.

3. NARASTITE Dok hodate, zamislite da sami sebe promatrate bočno – osvijestite svoju visinu i pokušajte  sve vreme da se izdužujete – budete što viši. Kada prkosite sili gravitacije, najkvalitetnije ćete koristiti mišiće trupa.

Ovo radite nedelju dana i život će se promeniti na bolje: evo šta nas sprečava da budemo srećni i zadovoljniOvo radite nedelju dana i život će se promeniti na bolje: evo šta nas sprečava da budemo srećni i zadovoljni“Mi smo ono što činimo iznova i iznova. Izuzetnost, dakle, nije čin već navika.” Aristotel

4. RITMIČNO DISANJE Uskladite ritam hodanja s disanjem: osam koraka neka traje udisaj na nos, a osam koraka izdisaj na usta. Ovakav način disanja pokreće, čisti i osnažuje vitalnu energiju.

5. OSVESTITE PRSTE Stopala spuštajte na tlo pravilno – najpre petu pa potom pritisak postepeno prebacujte na prste, svesno se odgurujući prstima u sledeći korak. Na taj način ćete bolje da aktivirate mišiće zadnje strane nogu, gluteusa i leđa, a telo će bolje da se ispravi.

Izvor: Sensa.hr

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.