Ove 3 toksične osobe uvek treba ignorisati: napravite zaštitino omotač oko svoje duše

Da bismo naučili da ignorišemo navedene ljude, potrebno je da izgradimo štit za našu dušu. To se u psihologiji zove "radikalno prihvatanje".

Odnosi sa drugim ljudima donose nam sreću i zadovoljstvo, ali su takođe često izvor tuge i razočaranja. Zbog toga, da bismo pronašli sreću, moramo da naučimo da ignorišemo određene reči, stavove i ponašanje drugih ljudi.

Štaviše, postoje slučajevi kad je ignorisanje stvari stvar mentalnog zdravlja, jer naš odnos prema onome što se događa sprečava nas da krenemo napred i ostvarimo svoj puni potencijal.

Shvatanje da i mi sami ponekad imamo toksične odnose, postajući glavna žrtva, prvi korak ka oslobađanju iz zamke u koju i sami upadamo.

12 misli koje što pre treba da izbacite iz glave: loše utiču na vašu psihu i život

Ignorisanje je umetnost!

Ignorisanje nije oblik osvete i nije način da se kod nekoga izazove kompleks, već metoda zaštite samog sebe.

3 situacije kada morate da ignorišete druge:

1. Destruktivna kritika

Ako vam kritika nikad ne pomaže, već vas samo baca u očajanje - treba da je ignorišete. Ne dozvolite drugima da vam sude. Ne dozvolite da vas njihova kritika povredi - zaštitite sebe!

2. Negativni postupci

Ako osoba čini loše stvari vama, ne dozvolite da vam njegovo ponašanje promeni psihu, jer će to značiti da je on postigao svoj cilj. Zapamtite da možete uvrediti samo nekoga ko vam to dopusti. Ako primetite da se neko neprimereno ponaša prema vama, jednostavno se okrenite i idite što dalje od te osobe.

3. Manipulacija

Postoje ljudi koji su navikli da kontrolišu okolinu uz pomoć emocionalne manipulacije. Budite svesni tih ljudi, izbegnite druženje sa njima.... Ako budete naučili da ignorišete njihove reči, budite sigurni da ste naučili da živite život bez stresa.

Napravite zaštitni omotač

Navikli smo da nas tuđe ponašanje iznervira ili uznemiri. Takva reakcija je normalna i nije svako od nas Buda.

Prestanite previše da se vezujete za stvari, ljude i događaje: kako da sprečite patnju i živite bezbrižnoPrestanite previše da se vezujete za stvari, ljude i događaje: kako da sprečite patnju i živite bezbrižnoKada prestanemo da se opiremo životu i osuđujemo ljude i pojave, gotovo neprimetno će nestati ljutnja, tuga, strah. Daćemo sebi i…

Problem nastaje kada takva reakcija traje duže i počinje da utiče na vaše zdravlje.

Da bismo naučili da ignorišemo navedene ljude, potrebno je da izgradimo štit za našu dušu. To se u psihologiji zove "radikalno prihvatanje".

To znači potpuno neprivatanje prihvatanja svega. Na primer, odbijamo da prihvatimo kritiku ili negativno ponašanje drugih ljudi. Prihvatimo da je osoba rekla to što je rekla, a zanmo ko je to rekao pa ne dopuštamo da nas to dotuče.

Takva psihološka distanca stvara zaštitni štit oko vas i razbija sposobnost za reagovanje na situaciju bez da se emocionalno uništite.

Izvor: Stil

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.