Kako da izbacite negativnu energiju i tenziju iz kuće: ovi znakovi ukazuju da je vaša porodica pod stresom

6 znakova koji pokazujud a vaša porodica pati zbog stresa - evo kako da pomognete sebi i najbližima da otpuste negativna osećanja!

Kao roditelju, stres vam sigurno nije nepoznat pojam, već normalan deo života. Drugim rečima, ko nije prošao kroz trening nerava zvani odlazak na spavanje ili imao u kući malog izbirljivca koji odbija gotovo sve što mu se stavi na tanjir – taj i ne zna šta je stres.

Ipak, ono što možda ne znate, jeste kako vaša frustracija i nervoza utiču na decu i njihov nivo stresa. I dok trepnete, može se desiti da vaša, nekad staložena i mirna kuća bude ispunjena vikom, nervozom i plačem do zacenjivanja.

Ove stresne stvari treba što pre da izbacite iz života: 7 navika kojima već danas treba da kažemo NEOve stresne stvari treba što pre da izbacite iz života: 7 navika kojima već danas treba da kažemo NEAko ovo izbacite iz života, dobićete zdravlje, blagostanje i dugoročnu sreću! Evo koje navike srećni ljudi ne tolerišu...

Ne postoji način da se potpuno oslobodite stresa, ali apsolutno je moguće umanjiti ga. Eksperti su pronašli sedam ključnih znakova da je stres iznad prihvatljive granice i savetuju kako da problem rešite.

1. Niko ne spava kako treba. Kada vam je nivo stresa neprekidno povišen, spavanje je jedna od prvih stvari na koju se to odrazi. Dodatno, nedostatak sna vas može učiniti još nervoznijim, džangrizavim i, naravno, doneti još više stresa. Ako se pronalazite u ovome, pokušajte da promenite pravilo – svake večeri stavite decu u krevet pola sata ranije nego inače, a vi takođe lezite pola sata ranije nego obično.

2. Vičete jedni na druge više nego inače. Nije neka mudrost zar ne? Što više osećamo stres, više vičemo i svađamo se sa ukućanima. Spuštanje glasa pomaže, kao i to da pokušate da posvetite vreme jedni drugima. Jednostavno lezite, zagrlite se i dišite. Značiće i deci i vama.

3. Imate manje zajedničkih obroka. Tužna istina: Kada ste vi ili vaš partner pod stresom i nervozni, vrlo je verovatno da će starija deca pokuašati da izbegnu zajedničke večeri kako ne bi naleteli na vaš ispad besa.

Da biste večeru ponovo učinili prijatnom za sve, predložite da svaki član porodice napiše na papirić po jednu lepu stvar o nekom drugom članu i to ubaci u teglu na sredini stola. Tokom obroka izvlačite papiriće i čitajte na glas. Može da pomogne da se deca više raduju večeri i odličan je način da se pohvale za neke dobre stvari koje su uradili.

4. Vaše dete se povlači u sebe. Tokom perioda povišenog stresa, neka deca se jednostavno isključe iz spoljnog sveta. Starija deca se, recimo, mogu češće zatvarati u svoju sobu, a mlađi mogu prestati da traže da idu kod drugara ili da im drugari dolaze.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.