Kako da brendirate sebe: ovo su najvažniji koraci

Kada počnemo o sebi da razmišljamo kao o proizvodu, jednostavnije razumemo šta je ono po čemu smo specifični, drugačiji i kako da se upravo na te stvari oslonimo.

Saznajte od Sensine kolumnistkinje, Maje Gabrijan, kako da uspešno razvijete strategiju i brendirate sebe.

Zamislite da jednom nedeljno odvojite dva sata kako biste razmišljali o životnoj strategiji. Kada je problem već tu, odmah razmišljamo o rešenjima i taktikama, jer nam one omogućavaju da brzo i funkcionalno delamo. Na primer – radite u organizaciji u kojoj je najavljeno da će biti smanjen broj zaposlenih za 30 odsto u narednih godinu dana. Naravno da ste već počeli da se pripremate za različite scenarije i da razmišljate o narednom koraku. To je Re-Akcija na situaciju i ona je neophodna, korisna, efikasna. Pitanje koje ja želim da otvorim jeste: Kako vas baš ta Re-Akcija vodi do onoga gde želite da budete? Pre toga, valjalo bi postaviti još jedno pitanje: A gde želite da budete (u budućnosti)?

Odgovorite sebi na ova pitanja već danas: evo kako da pokrenete talas moćne motivacijeOdgovorite sebi na ova pitanja već danas: evo kako da pokrenete talas moćne motivacijePokrenite talas moćne motivacije u ključnom trenutku! Odvojite samo pola sata i da odgovorite sebi na neka od ovih pitanja...

Mnogi će reći da treba živeti u trenutku. Da, ali budućnost je ključna za našu sadašnjost. Ako se odvažimo da je osmislimo, onda možemo sa strateških stvari da pređemo na taktiku i da te taktike stvarno budu u funkciji ostvarenja strategije. Ali kako do strategije života? Možda je jednostavnije napraviti strategiju promene profesije, strategiju osvajanja nekoga, strategiju roditeljstva. Život zvuči kao preveliki zalogaj, zar ne?!

Tokom protekih godina, imala sam priliku da kroz coaching-mentoring grupe radim sa ljudima na izgradnji ličnog brenda. Većina klijenata imala je za cilj da se profesionalno pozicionira ili repozicionira, ali je u svakoj grupi bilo i onih sa ciljevima koji su se odnosili na kvalitet privatnog života. To je bila najšire postavljena tema, kao nekakav kišobran ispod kojeg bismo okupljali različite ciljeve i prolazili kroz ovaj proces tokom devet zajedničkih meseci. Oni koji su odlučili da budu deo ovog putovanja, prošli su kroz niz radionica koje su imale za cilj da im pomognu da realno sagledaju sebe, baš kao neku robnu marku, i da se pozabave razumevanjem ove tri komunikacijske kategorije: identitet, imidž i reputacija.

Da bismo na pravi način došli do verodostojnosti, potrebno je da razumemo ko smo (naš identitet), da znamo na koje sve načine možemo da komuniciramo to što jesmo i da od izbora načina (slika, imidž) zavisi i to šta će neko o nama reći kada nismo tu (reputacija).

Kada počnemo o sebi da razmišljamo kao o proizvodu, jednostavnije razumemo šta je ono po čemu smo specifični, drugačiji i kako da se upravo na te stvari oslonimo. Zanimljivo je da često profesionalci iz oblasti brendiranja, iako vrlo uspešni na svojim radnim zadacima, nisu umeli to znanje da primene na ličnom nivou.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.

13/06/2020 Sandra Pusica
Pozdrav svim gradanima Hrvatske i šire. Moje ime je gospoda Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljiva svjedocanstva o tome kako sam dobila zajam od 150,000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospoda Dora Wealth da ona daje zajam s kamatnom stopom od 2% ona daje sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugorocnih zajmova,poslovni zajam i kratkorocni zajam itd. Ako ste zainteresirani za dobivanje zajma, sigurno se možete obratiti njime izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com Hvala vam na vašem vremenu dok citate.