Izbacite iz sebe negativnost i osećaj usamljenosti: kako da poverujte da će sve biti dobro

Zagrlite sebe, kao što biste grlili najmilije biće. Recite - biće bolje. Jer zaista hoće. Baš onako kako treba.

Da li vam se ovih dana čini kao da vam pesak promiče kroz ruke i cureći, pretvara se u vreme koje se komeša u vašoj utrobi. Nisu to ni leptirići, ni sreća, samo iščekivanje, neizvesnost i nemir. Duboki udah i izdah, često mi uspešno uklone sate i dane stvrdnute u grudima.

Mehanički obavljamo svoje dužnosti, vredno i savesno. Možda ponekad i zaboravimo da operemo kosu, sredimo nokte ili počupamo obrve... A onda, sunčevi zraci sa prozora i cvrkut ptica nas podsete da je zapravo sve u najboljem redu, da će sve biti onako kako treba, u skladu sa šumom sećanja na grohotni smeh prijatelja, kapima kiše i prolećnim povetarcem. Život teče, a žene se, primećujem, dobro snalaze. Rade svoje redovne poslove, prave plan i program dana smeštenog u nekoliko kvadrata.

Naučite da živite mindfulness: 15 lakih vežbi za srećan život u sadašnjem trenutkuNaučite da živite mindfulness: 15 lakih vežbi za srećan život u sadašnjem trenutkuMindfulness (ili svesna pažnja) korisna je veština kojom, svakodnevnim vežbanjem, možemo postići dugotrajan unutrašnji mir i…

Kuvaju, isprobavaju recepte, jedu, a onda opet kuvaju...

Neke se usavršavaju, krenu da uče novi jezik, izgube motivaciju pa je onda ponovo pronađu, baš kao i vežbači joge, baleta, fitnesa, baš kao i pisci, slikari, pesnici, kreativne mame i usamljene devojke... Tu je sve, život se dešava, društvene mereže s vremena na vreme dosade. Ali, kao da nešto fali, dok nam obavezna socijalna disanca kao gorak začin namršti obrve, zbunjuje i laganim potezom ruši sve što smo do sada postavili u neki lični sistem.

Ukoliko ste sve uradili danas, usavršavali se, jeli, vežbali, naučili da kuvate, telefonirali svim dragim ljudima, pregledali šta ima na društvenim mrežama i na iste okačili par fotografija vaše životne kreativnosti, koja treba da inspiriše drugu osobu, odgovorili na sve mailove, topili se u malim užicima tzv. „guilty pleasure” i potom seli, konačno seli, moguće je da ste osetili samoću, pa čak i usamljenost.

3 moćne mindfulness vežbe koje morate da probate: oslobodite se misli koje vas uznemiravaju3 moćne mindfulness vežbe koje morate da probate: oslobodite se misli koje vas uznemiravajuNežno vraćanje pažnje na sadašnji trenutak, na dah, telo ili osećaje koji upravo struje našom unutrašnjošću svrha je…

Misli koje će početi da se roje, neće uvek biti nežne i podržavajuće. Zato vi treba da budete nežni prema sebi, i da dozvolite da negativnosti izađu iz vas. Slobodno zaplačite, vičite, kukajte, bacajte se po podu, plešite silovito, psujte... Da, slobodno se raspadnite! A onda, nakon toga, zagrlite sebe, kao što biste grlili najmilije biće. Recite - biće bolje. Jer zaista hoće. Baš onako kako treba.

Izvor: Sensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.