Kako šampon za kosu utiče na nas na duhovnom nivou

Osim toga što nam proizvodi za pranje kose pomažu da spolja budemo čisti, da li utiču na nas na duhovnom nivou?

Uobičajeno je da ljudi koriste različite, na tržištu raspoložive proizvode za negu kose. Ove proizvode kupujemo jer želimo da uklonimo nečistoću, čestice mrtve kože, zagađivače iz okoline, masnoću i sve ostalo što se polako nakuplja u našoj kosi, da bi ona izgledala lepo, uredno i zdravo.

Međutim, sem toga što nam proizvodi za pranje kose pomažu da spolja budemo čisti, da li utiču na nas na duhovnom nivou? Kako bi odgovorili na ovo pitanje Fondacija za istrazivanja zasnovana na duhovnoj nauci (SSRF) sprovela je istraživanje duhovnog uticaja pojedinih preparata za negu kose. Naime, uporedila je komercijalni šampon široke potrošnje sa ajurvedskim puderom pod imenom šikakai (Acacia concinna).

Prema njihovim rezultatima, takvi šamponi privlače određenu količinu negativne energije zbog hemikalija koje su njihova neophodna komponenta. Zato se preporučuju alternativni proizvodi kao što su prah dobijen od biljke šikakai (Acacia concinna). Takođe, poželjne su i ajurvedske biljne kreme koje se dobijaju mešanjem ubtana (mešavina ajurvedskih trava) sa ajurvedskim kamforom (bimseni kamfor).

Postoje još poneki proizvodi koje možemo koristiti za negu kose, a koji povećavaju satva komponentu same kose i glave kao na primer ajurvedska ulja, kokosovo ulje, susamovo ulje... Preparati za farbanje kose takođe sadrže hemikalije koje uništavaju prirodnu lepotu kose i povećavaju nivo negativne energije oko nas. Stoga je najbolje farbanje kose da izbegavamo. Lepota potpomognuta veštačkim proizvodima nije dugotrajna, tvrde zastupnici ajurvedskih preparata.

Domaći recepti za šampon: sveži listići mente i limun pomažu kod masne kose...

Ignorišući prirodnu lepotu i koristeći proizvode s prevladavajućom tama komponentom, gubimo na duhovnom nivou i još jače se identifikujemo sa naših pet čula, umom i intelektom. To znači da se čvršće i snažnije identifikujemo sa svojim telom nego sa dušom koja je unutar nas. Izborom kozmetičkog proizvoda koji ima blagotvoran duhovni uticaj, privlačimo pozitivne vibracije čak i kroz svakodnevne svetovne aktivnosti.

Izvor: Spiritualresearchfoundation.org

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.