Doživljaji sadašnjeg trenutka

Počnite svaki dan spiritualnim i psihološkim budističkim učenjem koje vodi do prosvetljenja i življenju u sadašnjosti.

Mindfulness je mogućnost da podignemo svoj nivo pažnje i fokusiranosti na sadašnji momenat dok po strani ostavljamo naše programirane predrasude i predubeđenja.
U direktnoj je vezi sa doživljajem sadašnjeg trenutka - OVDE i SADA.

Kada uspemo da se povežemo sa sobom, i pri tome to radimo svesno i sa pažnjom, dolazi ono što se može nazvati efekat sadašnjeg momenta ili trenutaka u kojima doživljavamo potpuno jasnu sliku stvarnosti i kada napokon sasvim jasno shvatamo šta je u životu važno, a šta ne.

Sve više istraživanja pokazuje da se kroz mindfulness praksu može redukovati nivo stresa, anksioznosti, depresije ili hroničnih bolova. Međutim, nije samo stvar u tome što se nečega možemo rešiti već i što kroz ovu praksu možemo značajno obogatiti svoje iskustvo tako što ćemo svoje srce otvoriti za radost, ljubav, saosećanje i osećaj povezanosti sa drugima.

Mislite da nemate vremena za mindfulness praksu, ali za početak probajte sledeće: kad ujutru otvorite oči, probajte da zastanete, duboko udahnite, osmotrite svoje misli i osećanja i onda krenite kroz jutarnju rutinu.

Pomoć u mindfulness praksi vam može pružiti veliki broj onlajn tutorijala koji će vas voditi kroz meditaciju jednostavnim uputstvima.

Marija Milačić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.