Lagani detoks: kako da eliminišete 9 loših navika i ubrzate metabolizam

Ubrzati metabolizam ne znači samo izgubiti na kilaži, već i osećati se mnogo bolje... Evo kako da eliminišete loše navike u ishrani i u tome uspete...

Ovo su najčešći razlozi usporavanja metabolizma:

1. Smanjen unos kalorija

Odlučili ste da smršate i smanjili ste unos kalorija. Nikako nemojte da gladujete! Previše smanjen broj kalorija radi upravo suprotno - usporava metabolizam. Pored toga, organizam počinje da koristi mišićno tkivo kao svoju energiju.

Kako da ubrzamo metabolizam: dobra ishrana umesto dijete...

Rešenje je jednostavno, uvedite obrok na svaka tri do četiri sata: doručak, užina, ručak, pa opet užina i večera. Pre svakog obroka popijte dve čaše vode da biste smanjili apetit.

2. Manjak kofeina

Ne unosite kofein samo preko kafe, tu je i zeleni čaj, koji je još zdraviji izvor kofeina nego kafa. Kofein ubrzava metabolizam oko 15 odsto.

3. Manjak belančevina

Belančevine grade mišiće, ali i aktiviraju metabolizam. Hronični manjak proteina usled loših navika ili iscrpljujućih dijeta uzrokuje slabost mišića, odnosno atrofiju mišićnih vlakana, kao i poremećeno funkcionisanje svih telesnih funkcija.

4. Manjak vlakana

Svakodnevno unošenje vlakana, može da smanji težinu od 5 - 7 odsto...

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.