Šta nam ne dozvoljava da utonemo u san: 4 saveta kako lakše da zaspimo

Što više razmišljam kako treba što pre da zaspim, to mi san teže dolazi na oči, kaže Ben Fanning. Evo tehnika koje je osmislio za brže padanje u san...

Iako padaju s nogu od umora, mnogima je uveče mozak hiperaktivan: nabrajaju što je sve treba da učine toga dana, često uz samokritiku zbog onoga što se nsu uspeli da obave.

Tu je i razmišljanje o onome šta treba da učinimo sutra i svest da treba dobro da se naspavamo, jer bez dovoljno sna dan će biti još teži i naporniji. I što se više razmišlja kako treba što pre zaspati, to san teže dolazi na oči.

Uspavanka za umorne, nervozne i sve koji moraju hitno nešto da završe: ovo je video za hitnu psiho pomoć (VIDEO)...

I sam katkad "opterećen i izmožden tim problemom", kaže Ben Fanning, stručnjak za profesionalno napredovanje koji se specijalizovao za rešavanje problema sagorevanja od posla, predlaže pet metoda koje smatra korisnim za smirivanje uma kad vas ometa da utonete u san.

Kad pokušavate da zaspite, potpuno se usredsredite na sadašnjost.

Kao odličan način da se to postigne Fanning navodi kung-fu način Eckarta Tollea: tokom intervjua s Oprom, Tolle je podigao obe ruke kao u kung-fuu i kazao kako je izvan njegove desne ruke budućnost, a izvan leve prošlost i da pažnju treba usmeriti na udaljenost između dvu ruku koja predstavlja sadašnjost.

Stvorite unutrašnji fokus.

Usredsredite se na telesni svet, koji možete kontrolisati, na svoje telo.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.