Pet saveta za dobar dan

Jednostavne preporuke koje zaista imaju efekta.

Ponekad smo previše zauzeti da bismo stigli da razmišljamo o tome kako se osećamo, i zato se brzo umaramo i postajemo nervozni. Evo nekoliko ideja kako da se dobro osećate čak i kada ste u velikoj gužvi.

Jedite isti doručak svaki dan

Kada ujutru jurimo po kući spremajući se za posao, potrebna nam je izvesnost koju pruža raspored, što uključuje i jednostavne obaveze kao što je doručak. Pripremite sebi zdravo jelo koje će vas napuniti energijom - musli sa jogurtom i voćem, omlet spovrćem, ovsenu kašu - i držite se tog doručka svaki dan. Tako ćete započeti dan s manje stresa jer ćete imati i sigurnost i energiju.

Gustirajte svoju kafu

Da li znate da u Japanu tradicionalna ceremonija ispijanja čaja traje čak četiri sata? Pre nego što popiju gutljaj, Japanci podižu svoje činije u čast svega što je dovelo do tog trenutka, počevši od svojih predaka preko seljaka koji su uzgajali biljke do mudraca koji su osmislili način pravljenja ovog toplog napitka. Uradite isto sa svojom jutarnjom kafom i usporite ispijanje. Obratite pažnju kako miriše, uživajte u ukusu.

Popišite ono što ćete ignorisati

Rokovnik je prepun stavki koje zahtevaju hitno štikliranje, ali zapitajte se da li je baš sve vredno vašeg vremena i pažnje. Zapišite sve što ćete se potruditi da ignorišete - tu uključite dosadne mejlove, usisavanje prašine kao i grižu savesti što niste usisali. Povremeno proverite tu listu kako biste se osigurali da ništa na njoj nezasluženo dobija vašu pažnju.

Isključite mozak na nekoliko minuta

Sportisti posle svojih najboljih utakmica kažu da im je um bio prazan i neopterećen. Naime, za njih može biti pogubno ako se preopterete mislima o tome šta bi mogli da urade ili šta su već loše uradili na terenu. Tako i nas ponekad zamara taj unutrašnji dijalog, zato dozvolite svom umu da se isprazni od nepotrebnih pridika.

Pitajte nekog kako je i saslušajte odgovor

Žustro mimoilaženje u hodniku uz brzi pozdrav nije dobar način komunikacije. Poboljšajte odnose sa ljudima i popravite svoje i tuđe raspoloženje tako što ćete zastati i s interesovanjem pitati nekog kako je. Obratite pažnju na ono što vam govore i pokažite da vam je stalo - njima će to sigurno značiti.

D. M.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.