Lakim korakom do boljeg raspoloženja

Šetnja vam daje vremena i prostora za razmišljanje, svež vazduh puni vaš organizam kiseonikom i priroda vas približava rešenjima.

Za šetnju vam ne treba ništa više od dobre volje i malo slobodnog vremena. A zdravstvenih koristi je mnogo. Prema rezultatima studije objavljene u Annals of Behavioral Medicine šetnja smanjuje i stres, pored toga što razvija mišiće i gradi kondiciju. Naime, učesnici studije koji su šetali i bavili se umerenom fizičkom aktivnošću napolju imali su manje hormona stresa čak i u odnosu na one koji su stalno vežbali, ali u zatvorenom prostoru. Šetnja vam daje vremena i prostora za razmišljanje, svež vazduh puni vaš organizam kiseonikom i priroda vas približava rešenjima. Kada se uputite u prirodu ili ka šetalištu pored reke, imajte na umu i ovih nekoliko trikova i rutina kojima možete dodatno da poboljšate svoje zdravlje i unapredite tehniku šetanja.

Prema istraživanjima, šetnja od 10 minuta može da vam poboljša raspoloženje i podigne energiju u trenutku, tako što će vam ubrzati cirkulaciju, a tokom šetnje od 30 minuta možete da podignete nivo energije za 85 odsto. Nakon ovakvih šetnji, koje povoljno utiču i na samopouzdanje, dobar osećaj traje i do 12 sati. Pored toga, one vam pomažu i da učvrstite tonus mišića.

0+ minuta - za bolje razmišljanje

Osvežite svoju šetnju na bilo kojoj kilometraži antistres trikovima Kerolin Skot Kortidž, autorke knjige Healing Walks for Hard Times. Kada završite ovu šetnju, mislićete na to koliko se dobro osećate, a ne na problem koji vas muči.

Prvi korak - Fokusirajte se na stopala. Svakim korakom, kada ga stopalo dodirne, osećajte tlo pod vama, prvo petom pa prstima. Usmerite pažnju na svoje korake 2 do 3 minuta.

Drugi korak - Koncentrišite se na disanje. Ispravite se i napunite pluća vazduhom. Kako udišete, zamislite kako vas ispunjava nova energija. Dok izdišete, izbacite umor i nemir iz sebe. Osetite kako se nov život rađa u vama i ispunjava svaku ćeliju.

Treći korak - Razgovarajte sa sobom. Govorite sebi nešto što će vam držati pažnju i fokus. To mogu da budu smernice kako da dišete ili hodate, ili već nešto što vas pokreće i interesuje.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.