Koliko žena u menopauzi treba da šeta da bi sačuvala zdravlje: evo kako da sprečite srčane tegobe

Nauka je napokon precizno izmerila doze ovog prirodnog i jednostavnog leka za žene u menopauzi - evo koliko treba da šetate nedeljno da biste sprečili pojavu srčanih oboljenja!

Istraživanja pokazuju da je svaka šetnja neprevaziđen dar koji možemo da poklonimo svom telu, piše Lovesensa. Najnoviji rezultati studije Američkog koledža za kardiologiju u Orlandu, Florida, pokazuju da svaka žena u menopauzi treba da šeta 40 minuta 2 do 3 puta nedeljno kako bi smanjila rizik od srčanog zastoja.

Šta treba da jedu žene u menopauzi: ova hrana održava balans hormona i sprečava stvaranje masnih naslaga

U ovom istraživanju učestvovalo je 89 000 žena, u periodu dužem od 10 godina. Naučnici su želeli da precizno ustanove koliko često, dugo i kako treba šetati da bismo izbegli ozbiljne kardiovaskularne tegobe.

Stručnjaci ističu da je fizička aktivnost neophodna za zdravlje, ali da je šetanja jednostavna, lagana i pristupačna većem broju ljudi, pa se zato naročito preporučuje kao prevencija od srčanih oboljenja.

Srčani zastoj nastaje kad srce nije dovoljno jako da pravilno "pumpa" krv kroz telo, a rizik za ovo stanje povećava se s godinama. Tako žene u menopauzi, nakon 65. godine, postaju više ugrožene, dok žene između 75 i 84 imaju veći rizik od žena između 65 i 74 godine.

Telo postaje nedodirljivo za bilo koju bolest: evo kako tibetanska medicina leči telo i dušu

Istraživanja su pokazala da rizik od srčanog zastoja može da se smanji za 25 odsto ako počnete da redovno šetate, a stručnjaci ističu da već u prvim danima ove lake i pristupačne vežbe žene u menopauzi počinju da se osećaju bolje i imaju više energije.

Pored blagotvornog dejstva na zdravlje srca, šetnja je odlična i protiv gojaznosti. Američki naučnici kažu da je dovoljno ako nekoliko puta nedeljno posvetimo šetnji po 22 minuta i to će smanjiti rizik od opasnog viška kilograma.

Zato, obujte udobnu obuću, družite se sa prirodom i počnite da šetate. Tokom šetnje možete slušati umirujuću ili omiljenu muziku, a možete pozvati i nekoga da vam pravi društvo, pa ćete uz razgovor i smeh zajedno vratiti snagu i energiju i sačuvati zdravlje.

Izvor: Lovesensa

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.