Setu Bandha Sarvangasana: joga poza "most" pomaže u menopauzi i otklanja stres

Opuštajuća vežba za snagu tela i duha!

Setu bandha_sarvangasana_joga_poza_most_pomaze_u_menopauzi_i_otklanja_stres_1

Ova poza pomaže pri stomačnim tegobama, kako kod lošeg varenja tako i kod menstrualnih grčeva. Na emocionalnom planu, podstiče oslobađanje potisnutih osećanja i umiruje stres i napade panike.

Izvodi se na sledeći način:

1. Lezite na leđa i stavite ruke pored tela sa šakama okrenutim na dole.

2. Savijte kolena i i postavite stopala ravno na podlozi, blizu zadnjice, tako da budu u širini kukova.

3. Dok su vam stopala postavljena paralelno jedno do drugog, podjednako snažno pritisnite pod rukama i stopalima i podižite kukove ka gore, pomerajući grudnu kost do brade.

4. Zategnite trbušne mišiće i uvucite stomak tako da vam kičma bude ispravljena.

5. Kukovi su podignuti koliko god je to moguće, a da se osećate udobno.

6. Možete spojiti šake iza leđa i pritisnuti rukama pod, dok su vam lopatice na podlozi duž kičme.

7. Možete udahnuti 5 do 15 puta tokom prilikom zadržavanja u toj pozi.

8. Da bi ste se vratili u početni položaj, opustite ruke i polako spuštajte kukove na pod izdišući polako.

Setu bandha_sarvangasana_joga_poza_most_pomaze_u_menopauzi_i_otklanja_stres_1

Maja Popov: najvažnije vežbe za kičmu (VIDEO)...

3 joga asane za oslobađanje emocija...

Twist: vežba uvrtanja leđa za oslobađanje od stresa...

Izvor: Lovesensa

Priredio: Bojan Stanisavljević

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.