Joga vežbe disanja za skidanje masnih naslaga: Kapalbati i Bastrika tehnike disanja u borbi protiv gojaznosti

Ovo su najbolje joga vežbe disanja za skidanje masnih naslaga - evo kako da pravilno dišete ako se borite sa viškom kilograma!

Smatra se da su joga vežbe disanja jedan od najboljih načina za skidanje masnih naslaga, a evo koje dve vežbe disanja pomažu u borbi protiv gojaznosti i vraćaju zdravlje i ravnotežu, piše Lovesensa.

Gojaznost utiče na mentalnio i fizičko zdravlje, a pored zdrave ishrane i redovne fizičke aktivnosti, joga vežbe disanja pod nazivom Pranajama (pranayama) uspešno pomažu da skinete masne naslage, osećate se i izgledate dobro i sprečite opasne bolesti koje uzrokuje gojaznost.

Kako treba da hodate da biste skinuli masne naslage: ovako šetanje smanjuje stres i oblikuje teloKako treba da hodate da biste skinuli masne naslage: ovako šetanje smanjuje stres i oblikuje teloKako da smršate pomoću hodanja - evo kako se pravilno šeta za gubitak masnih naslaga!

Efikasne pranajama vežbe disanja protiv gojaznosti su Bastrika (Bhastrika) i Kapalbati (Kapalbhati).

Bastrika se izvodi tako što sednete u lotos položaj, tako da vam leđa i vrat budu uspravni, a oči zatvorene. Opustite mišiće stomaka i stavite dlanove na kolena. Udahnite duboko, tako da osetite vazduh u plućima, a zatim polako izdahnite. Važno je da i udah i izdah traju oko 2,5 sekunde, a dijafragma treba da se širi i skuplja u skladu sa disanjem. Vežbu možete ponavljati na svakih 5 do 10 minuta.

Joga protiv nadutosti i gasova: vežbe od 10 minuta za ravan stomak i bolje varenje (VIDEO)Joga protiv nadutosti i gasova: vežbe od 10 minuta za ravan stomak i bolje varenje (VIDEO)Odlične joga vežbe protiv nadutosti i gasova - evo kako da se za 10 minuta rešite neprijatnih grčeva u stomaku!

Kapalbhati vežba disanja izvodi se tako što ruke opušteno položite na noge; prste stavite u jnana ili chin mudru (vrh kažiprsta pritiska koren palca, ostali prsti su ravni, dlanovi okrenuti prema podu ili nebu). Zatvorite oči i opustite se. Duboko udahnite na obe nozdrve šireći trbuh (ne grudi) i izdahnite (kroz nos) polako gurajući stomak unutra, te snažnim stiskanjima stomačnih mišića, s nasilnim izdahom, stomak još više gurnite prema unutra; tokom vežbe nikad ga potpuno ne opustite. Neka udah bude pasivan, prikriven.

Imajte na umu da disanje treba izvoditi stomakom, dok ramena i lice ostaju opušteni. Nemojte se mrštiti da ne biste dobijali bore,  nabacite osmeh i uživajte u svakom trenutku.

U početku izdišite jedanput u sekundi; obratite pažnju na to da aktivirate i gornje i donje stomačne mišiće. Ako osetite bol ili vrtoglavicu, prestanite s vežbom i nakratko se odmorite. Radi ozdravljenja potrebno ju je izvoditi 24 minute (stvara energiju potrebnu za 24 sata), a radi održavanja dobrog zdravlja dovoljno je 10-15 minuta.

Izvor: Lovesensa/Sensa.hr

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.