Joga vežba od 3 minuta za bistriji mozak: oslobodite energiju iz čakri za bolje funkcionisanje mozga

Joga za mozak je posebno dobra za pacijente sa Alchajemerovom bolesti, starije osobe i ljude koji pate od gubitka pamćenja!

“Joga znači dodatak – dodatak energije, snage i lepote za um, telo i dušu”. – Amit Ray

Od drevnih vremena slušamo o dobrobitima joge za um, telo i dušu. Praksa joge je način života, dodaje vrednost našem postojanju i pomaže nam da se povežemo sa svojom suštinom. Osim što nas drži u formi, pomaže nam da ostanemo zdravi. No, tokom godina razvile su se mnoge vrste joge. Od klasičnih stilova pa sve do hot joge ili joge u vodi, i sve one pomažu voditi pozitivan život u kojem smo mirniji i sretniji.

Ali, da li ste znali da postoji joga koja je posebno osmišljena za naš mozak? Veruje se da praktikovanje joge za mozak može poboljšati moć mozga.

Joga vežbe disanja za skidanje masnih naslaga: Kapalbati i Bastrika tehnike disanja u borbi protiv gojaznostiJoga vežbe disanja za skidanje masnih naslaga: Kapalbati i Bastrika tehnike disanja u borbi protiv gojaznostiOvo su najbolje joga vežbe disanja za skidanje masnih naslaga - evo kako da pravilno dišete ako se borite sa viškom kilograma!

Super joga za mozak je termin koji je osmislio učitelj isceljivanja pomoću prane Koa Chok Sui. Poznato je da se bazira na principima suptilne energije i akupunkturnim točkama na uhu. Kada bolje razmislimo, joga za mozak je nešto što nam zaista treba.

Pomaže da um postane bistriji i uskoro se može videti postupni napredak u celokupnom ponašanju. Praktikovanje super joge za mozak dopušta energijama iz nižih čakri da dođu do krunske čakre. Kada se to dogodi ta ista energija će pomoći da mozak funkcioniše pravilno i stabilno.

Jeste li znali da su komunikaciju između uha i tela prepoznali drevni rishiji i zvali ga Thoppukaranam? Iznenadiće vas ova hindu tradicija, ali Thoppukaranam se izvodi prema licu boga Ganesha. Veruje se da je Ganesha bog mudrosti, znanja i intelekta.

Zašto je zdravije disati kroz nos: evo šta sve leči pravilno disanje u jogiZašto je zdravije disati kroz nos: evo šta sve leči pravilno disanje u jogiDisanje kroz nos je jedino pravilno disanje - evo zašto!

Za praksu joge za mozak treba vam samo tri minuta. Ova tri minuta pomažu da da sinhronizujete levu i desnu stranu mozga. Istraživanja su pokazala da to ima sjajne kognitivne dobrobiti. Takođe, pomaže da mozak dobije energiju, povećava intelektualne kapacitete i jača pamćenje i koncentraciju. Joga za mozak je posebno dobra za pacijente sa Alchajemerovom bolesti, starije osobe i ljude koji pate od gubitka pamćenja. Zapravo, iznenadiće vas da je joga za mozak odlična i za decu, pomoći će u njihovom mentalnom razvoju i osećaće se mirnije.

Uši se ponašaju kao moćne tačke akupresure za šta mnogo ljudi ne zna, te imaju vezu sa mozgom. Masiranje ušiju pomaže da više energije teku prema mozgu. Istraživači smatraju da energija koja se stvara takođe pomaže u balansiranju energija grla, srca, čela itd.

Pogledajte u video prilogu kako se vežba joga za mozak! Ako pažljivo slušate čućete i pravilan ritam disanja.

Izvor: Udahni

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.