5 jednostavnih načina da poboljšate koncentraciju

Uz malo truda i igre možete da pojačate moždane funkcije i steknete bolju koncentraciju

5_jednostavnih_nacina_da_poboljsate_koncentraciju_1

Ukoliko ste umorni, zaboravljate ili vas iste obaveze koje se ponavljaju svaki dan zamaraju i ostavljaju bez inspiracije, možete isprobati ovih par saveta za bolju koncentraciju i rad mozga. Neki od njih će vas zabaviti i osvežiti svakodnevicu.

Voda i kiseonik

Kako biste poboljšali rad mozga potrudite se da svaki dan provedete bar 15 minuta na čistom vazduhu i tako unesete dovoljno kiseonika. Nakon kraće šetnje bolje ćete da obavljate radne zadatke koji vas očekuju. Svakako, ne zaboravite da pijete dovoljno vode jer ćete na taj način da pojačate budnost, pažnju i fokus.

Računanje i pisanje

Oslanjajući se na nove tehnologije sve više se opuštamo i zaborvljamo da se oslonimo na sebe. Trudite se da pišete olovkom na papiru umesto da kucate beleške u telefonu ili na računaru. Takođe, manje računske operacije rešavajte sami, bez upotrebe digitrona. Naime, istraživanjem na Univerzitetu u Nebraski ustanovljeno je da pisanje koje uključuje izražavanje sopstvenim rečima, zatim upotreba ruku tokom pisanja kao i čitanje sopstvenog rukopisa, poboljšava nervnu aktivnost.

Kako da pobedite rutinu: 5 saveta za 5 nedelja

Koštunjavo voće

Praznično raspoloženje zasladite koštunjavim i suvim voćem umesto slatkišima. Istraživači sa Univerziteta Loma Linda ustanovili su da je koštunjavo voće zapravo najbolja hrana za mozak. Prema ovom istraživanju, koštunjavo voće pojačava frekvencije moždanih talasa koje su povezane sa lečenjem, memorijom, spoznajom, učenjem i opažanjem.

Meditacija

Poznato je da meditacijom možete povećati fokus i pažnju. Ipak, nova istraživanja su potvrdila da meditacija u velikoj meri povećava memoriju, pamćenje i sposobnost učenja. Potrudite se da svaki dan provedete bar deset minuta meditirajući ujutru ili pre spavanja.

Igrajte se

Za početak, možete da se igrate tako što ćete ručni sat da stavljate na suprotnu ruku ili pokušajte da držite pribor za jelo u manje dominantnoj ruci. Ovakve vežbe pokazale su se odličnim u prevenciji demencije. Takođe, različite društvene igre mogu da povećaju vaše kognitivne spobnosti i uz to vam pruže zabavne trenutke i olakšaju socijalizaciju.

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.