Najpopularnije zeleno povrće za smoothie: prednosti i razlozi zbog kojih se preporučuje

Spisak zelenog povrća koje se najčešće upotrebljava za smoothie daće vam odlične ideje za novu smoothie kombinaciju.

najpopularnije_zeleno_povrce_za_smoothie_prednosti_i_razlozi_zbog_kojih_se_preporucuje_1

Zeleni smoothie-i nisu dobri samo za detoks organizma već i za vraćanje energije, skidanje suvišnih kilograma i poboljšanje opšteg zdravstvenog stanja organizma. Možete kombinovati zeleno voće i povrće po potrebi ili prema želji i ukusu.

5 joga položaja za detoks tela: oslobodite se nataloženih toksina

Iz knjige Džej Džej Smit - "Zeleni smuti za savršen početak dana" u izdanju Vulkana - prenosimo vam spisak i benefite povrća koje je najčešće upotrebljavano za blagotvorne napitke.

4 prve prolećne salate koje možete uzgajati u kući: evo kako da gajite bebi povrće

  • "Rukola: Ona je sjajan izvor folne kiseline, vitamina A, C i K i jača kosti i mentalno zdravlje. Ima svež i ljutkast ukus.
  • Lišće cvekle: Bogato je vitaminom K. Poznato je da poboljšava vid, pomaže u sprečavanju Alchajmerove bolesti i jača imunosistem.
  • Bok čoj: To je hrskav kineski kupus blagog ukusa. Pun je vitamina A, C i kalcijuma, kao i antioksidansa.
  • Blitva (ili švajcarska blitva): Ovo zeleno lisnato povrće ima crvene stabljike, lisnate žile i peteljke. Ukus podseća na cveklu i ima blagu teksturu. Poznato je da pomaže u sprečavanju raka i dobra je za čišćenje sistema za varenje.
  • Raštan: Ova vrsta kupusa je u nutritivnom smislu slična kelju, samo se lakše žvaće i ima mnogo jači ukus. Sadrži jake supstance za vezivanje žučne kiseline u digestivnom traktu, pa je zbog toga veoma dobar za snižavanje holesterola.
  • Radič: Lišće maslačka liči na korov, ali je sjajan izvor vitamina A i K. Pomaže u procesu varenja i sprečava zatvor jer je poznat kao prirodni laksativ.

  • Kelj: On je lak za varenje, s namreškanim rubovima lišća. Prepun je vitamina A, C, K i još mnogo toga drugog. Poznato je da smanjuje rizike od nastanka raka prostate, jajnika, dojke, debelog creva i bešike.
  • Zelena salata: Ovo je omiljena salata još od drevnih Egipćana. Sadrži ključne aminokiseline i vitamine. Vodite računa da jedete zelenu salatu s tamnozelenim lišćem, da biste dobili najvišu hranljivu vrednost. Rimska zelena salata ima visok nivo vitamina C, K i A i dobar je izvor folne kiseline.
  • Lišće gorušice: Ljuto lišće gorušice delotvorno je u snižavanju holesterola i pruža zdravu dozu riboflavina, nijacina, magnezijuma i gvožđa. Ono je skladište fitonutrijenata koji imaju mnoge pozitivne efekte u sprečavanju bolesti.
  • Peršun: Bogat je antioksidansima, mineralima, vitaminima i vlaknima i poznat je po tome da pomaže u usporavanju starenja i regulisanju nivoa šećera u krvi.
  • Spanać: Možda najomiljenije zeleno lisnato povrće od svih, spanać ima blag ukus i nije gorak kao drugo zeleno povrće. Tamnozeleno lišće je zaista prepuno visokim nivoima omega-3, kalcijuma, magnezijuma i vitaminima A, C, E i K. Većina, kad počne da pije zelene smutije, počinje upravo sa spanaćem!
  • Repino lišće: Lišće repe, iako pomalo gorko, veoma je ukusno. Delotvorno je jer pruža mnoge zdravstvene blagodeti, ali ističe se među drugim zelenim lisnatim povrćem svojom sposobnošću da se bori protiv nastanka kancerogenih ćelija."

najpopularnije_zeleno_povrce_za_smoothie_prednosti_i_razlozi_zbog_kojih_se_preporucuje_2

Izvor: Lovesensa

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.