Kako da spremite brz i zdrav ručak od zamrznutog povrća: 7 vegetarijanskih recepata koje ćete zavoleti (RECEPT)

Zamrznuto povrće je isto tako zdravo, a možete ga uvek nabaviti po najpovoljnijim cenama tokom sezone i imati uvek spremne namirnice za zdrav ručak u zamrzivaču!

Zamrznuto povrće najbolji je spas kada želite napraviti brzo, zdravo i ukusno jelo. Povrće možete pripremiti na razne načine pa su vam samim tim, sjajna jela nadohvat ruke.

I ne, nema bojazni da je reč o povrću koje nije zdravo (zato što je zamrznuto). Ako je verovati stručnjacima, ovo povrće je, osim što je jeftinije i dostupnije, zamrznuto kada je bilo sveže ubrano tako da ga bez brige možete pripremiti i obogatiti svoje recepte. Lista povrća koju donosimo u nastavku pomoći će vam da lakše osmislite svoje obroke.

Grašak

Na tiganju zagrejte maslac, dodajte beli luk, so, biber i komadiće slanine (opciono). Dodajte kuvani grašak i integralnu testeninu ili pirinač. Jelo možete posuti parmezanom, a ako izbegavate mlečne proizvode, odličan dodatak ovom jelu je i krupno mleveni kikiriki.

Kukuruz

Kao dodatak uz crveni pasulj, maslinovo ulje, beli luk, so i biber, ali i kao dodatak kuvanom pirinču ili deo punjenja za obožavani burito ova namirnica  će sjajno da upotpuni vaša najdraža jela.

Prokelj

Izdinstajte piletinu u maslinovom ulju sa belim lukom. Skuvajte prokelj i dodajte piletini. Posolite, pobiberite i dodajte par kapi aćeto balsamika koji se inače koristi kao dodatak salatama.

Zelena boranija

Kuvajte ih ili dinstajte na maslinovom ulju i belom luku. Dodajte začine, so i biber. Zavisno o tome koju ste radnju odabrali, boraniju možete napraviti kao varivo ili kao salatu. Možete ih čak i izrezati na tračice (ili kako vam odgovara) i dodati ih namirnicama koje inače koristite za wok.

Brokoli

Dinstajte ga na maslinovom ulju. Dodajte so i crvenu papriku. Možete da je usitnite u blenderu i napravite gustu i kremastu supu. Pre posluživanja posipite rendanim sirom - izaberite stariji kačkavalj, a lep dodatak je i limunov sok.

Seckani spanać

Dinstajte ga na maslinovom ulju. Dodajte beli luk, so, biber i malo pavlake za kuvanje onu koju inače dodajete u omiljenu testeninu. Ovako pripremljeni spanać možete da dodate i u ukusnu fritatu koju pripremate za doručak ili večeru.

Karfiol

Dinstajte ga u tiganju sa maslinovim uljem. Dodajte so i beli luk. Možete da ga i skuvate ako ćete karfiol da pripremate kao salatu. Dodajte malo sirćeta i aćeto balsamika. Izvrstan je i kao zapečeni prilog. Nakon što ga skuvate dodajte hlebne kockice i pavlaku. Stavite ga u rernu i lagano zapecite.

Izvor: Fashion.hr

Martina Družinec

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.