6 namirnica zdravih za mozak: namirnice koje popravljaju raspoloženje

Redovnom upotrebom ovih 6 namirnica popravićete raspoloženje i uneti hranljive materije u organizam.

6_namirnica_zdravih_za_mozak_namirnice_koje_popravljaju_raspolozenje_1

Ako ste ikad iskusili blaženstvo u zalogaju čokolade ili ste se nasmešili kad vam je neko ponudio pomfrit, onda znate da vas hrana može učiniti srećnim. Međutim, iako je tačno da vam vaša omiljena poslastica može nakratko poboljšati emocionalno stanje, trajna moć mozga da popravi raspoloženje može proisteći samo iz dosledne upotrebe hranljivih namirnica.

Četiri tipa štetnih dijeta kojima treba stati na put: najpopularnije dijete današnjice (RECEPTI ZA ZDRAVU ISHRANU)

Važno je prepoznati razliku između naglog naleta radosti izazvane kolačićem i pozitivnih učinaka dugoročnog unosa hrane dobre za zdravlje mozga. Istraživači pažljivije proučavaju kako hrana može uticati na raspoloženje i buduće kognitivne funkcije i ustanovili su da ono što jedete zaista čini razliku.

Postoji mnoštvo dokaza koji pokazuju da temeljno istražena mediteranska ishrana može smanjiti rizik od srčanih bolesti, kancera i dijabetesa. To su dobre vesti! Ta ista dijeta se takođe povezuje sa poboljšanim raspoloženjem i smanjenim rizikom od depresije i slabljenja kognitivnih sposobnosti.

Ova hrana razvija dečiji mozak: 7 zlatnih namirnica koje treba da se nađu na dečijem tanjiru što pre

Ključ mediteranske dijete leži u naglasku na povrće, voće, mahunarke, orašaste plodove, integralne žitarice, maslinovo ulje i nemasne proteine, dok se smanjuje količina prekomerno obrađene, pržene i zaslađene hrane. Uglavnom, jedite pravu hranu, a smanjite brzu hranu.

Izdanak mediteranske ishrane je dijeta MIND (mediteranska-DASH intervencija za odlaganje neurodegenerativnih promena), koja je zdrava za mozak, a koja je zasnovana na istoj hrani, ali stavlja dodatni naglasak na konzumiranje bobica, lisnatog povrća i orašastih plodova. Istraživači su otkrili da ljudi koji se hrane prema MIND dijeti imaju bolje kognitivne sposobnosti, ekvivalentno tome da su 7,5 godina mlađi od ljudi koji ne prate tu dijetu. Takođe su otkrili da je kod ljudi koji se hrane u skladu sa MIND dijetom rizik od Alchajmerove bolesti smanjen za čak 53 posto. Da, hranom se to može postići.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.