Deveta Direct Media Akademija: kako se snovi pretvaraju u realnost

Direct Media Akademija pod nazivom "I have a dream" otvara vrata svima koji žele da pričaju o svemu što čini i što će činiti svet advertajzinga.

Ukoliko imate san da naučite o strategiji brenda, komunikacijskom planiranju, istraživanju, digitalu, PR-u, društvenim mrežama i trendovima, priliku za to pronaći ćete na devetoj Direct Media Akademiji koja se održava od 15. do 18. maja u Madlenijanumu.

Inovativno poslovanje i digitalna transformacija biće teme o kojima će pričati specijalni gosti Akademije, svetski eksperti koji su ostavili i dalje ostavljaju trag u svetu komunikacija - u pitanju su Faris Jakob, suosnivač nomadske agencije za strateško i inovacijsko savetovanje Genius/Steals, koja sarađuje sa brendovima, agencijama i startapovima širom sveta, kao i Jonas Kjelberg, jedan od kreatora platforme Skype.

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. ​Program je kreirao tim Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije, podeli sa kolegama, partnerima, preduzetnicima.

Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.

Prijave putem sajta www.directmediaacademy.com

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na lovesensa.rs

Ostali članci

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.